Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Pasnings pigen Mille

Startet af Snabeldyr, 15. August 2010, kl. 19:24

Snabeldyr

Idag fik jeg besøg af en af min brors veninder som havde en ilder hun skulle have passet.
De havde før boet i et hus som viste sig at have skimmelsvamp også måtte de jo flytte hurtigt og står pt uden hjem. Så måtte de finde en til at passe lille Mille og det blev så mig.

Mille er desværre meget tynd og vejer kun 550g selvom hun burde veje omkring 700g men hende skal jeg nok få fedet lidt op med lidt god fodder.

Hendes første møde med Serenity var præget af panik fra Milles side, hun er super bange for Serenity som ellers er mindre end hende. Hun er snittet, vacineret og øremide tjekket.

Andet end hun er bange så piver hun bare Serenity kommer i nærheden af hende.

Nogle gode ideer til at føre dem sammen for de her 2 uger jeg skal passe hende? '

Det er lidt synd når Serenity jagter Mille for at snuse og se hvad det er for en.
Stealing our hearts, then our sanity

Charlotte

Hvis hun er SÅ bange og det kun er 14 dage, så ville jeg slet ikke sætte dem sammen men bare tage dem ud hver for sig.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Snabeldyr

problemet er at buret som mille er i ikke er udbryder sikkert... eller indbryder så serenity kravler bare ind i buret da tremmerne er for langt fra hinanden
Stealing our hearts, then our sanity

Charlotte

Det er ikke så godt. Du kan ikke låne et andet bur af en i nærheden? Eller sætte buret i et rum som din pige ikke kan komme ind i? Eller du kan sætte pasningspigen ind i din huns bur mens din hun er ude?  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Snabeldyr

jeg vil prøve at sætte mille ind i serenitys bur når hun er ude... havde jeg slet ikke tænkt på... tak
Stealing our hearts, then our sanity

Anne

Jeg synes altså også du skal skille dem fra hinanden. Du har jo planer om at få en ven til serenety og en dårlig oplevelse med Mille kan gøre det sværere for dig at sammenføre når du får den nye.