Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Avlshan tilbydes

Startet af Fuske, 7. September 2010, kl. 11:39

Fuske

 han haves
silver som er storkdøv sælges til parring med ligesindede (helst silverhun der er storkdøv og har begyndene insuloma)
garanti for kryptokid gives
vis du vælger min dejlige han kan jeg love dig et kuld med sikkerhed for døvhed
stor sandsynlighed for forstørrede organer og ingen sikkerhed for linien
men derudover bliver dyrene altså bare sååå smååååke
hurtig opskrivning er nødvendig da jeg ikke gider den ulidelige stank af handyr i brunst og derfor får ham snippet ret hurtigt
har endda været heldig nok til at finde en dyrlæge der samtidig vil fjerne analkirtlerne så han er næsten lugtfri!
udlånes kun til avl hos folk der bruger faktas billige kattemad som fodder


Synes da jeg vil følge den nye trend med opdræt så her er han!

og lad os så få noget debat (dem der ikke kan se ironien i ovenstående indlæg behøver ikke kommentere)


Hej hej fra en ny og sindssygt ansvarlig ilderavler

Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Anne

jeg har desværre kun en med hemivertebrae.. jeg kan ikke garantere det er arveligt, men der er chance for at tævens tilstand forværres i en graviditet. Jeg ved ikke om det er noget?

Starshineferrets


Fuske

Citat fra: Anne Dato  7. September 2010, kl. 12:45
jeg har desværre kun en med hemivertebrae.. jeg kan ikke garantere det er arveligt, men der er chance for at tævens tilstand forværres i en graviditet. Jeg ved ikke om det er noget?

Jamen det lyder da glimragende, så kan det jo være at vi kan få små danse ldere der er døve ud af det. hvilkenbanebrydende indgang til ilderavl det ville være. hvis man så samtidig kører lidt linieavl ville den da være helt fjong
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Eliza

Se det var en joke, som man desværre faktisk også troede en anden tråd var i starten..

Har desværre ingen tæver lige nu og øv for det er da ellers et tilbud der er svært at sige nej til... Hov hvis jeg nu skynder mig i dyrehandlen og finder en tæve med flest mulige aftegn, har vi så en aftale???  :lol: :lol: :lol: :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Fuske

Citat fra: Eliza Dato  7. September 2010, kl. 13:23
Se det var en joke, som man desværre faktisk også troede en anden tråd var i starten..

Har desværre ingen tæver lige nu og øv for det er da ellers et tilbud der er svært at sige nej til... Hov hvis jeg nu skynder mig i dyrehandlen og finder en tæve med flest mulige aftegn, har vi så en aftale???  :lol: :lol: :lol: :lol:
absolut! kan du så ikke lige daffe hende under lidt falsk lys så hun kan tvinges i løb lidt hurtigere? det der med lugten du ved
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

mette11

Mine hunner er desværre ikke virile...og ingen af dem vil passe til din han!!  :'(

Fuske

Citat fra: mette11 Dato  7. September 2010, kl. 13:39
Mine hunner er desværre ikke virile...og ingen af dem vil passe til din han!!  :'(

ej altså så er det sikkert sådan nogle fancy sunde nogen med papirer, ved du ikke at de anses for håbløst umoderne? skam dig!  :nej:
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

PiaLyng

Jeg tror godt jeg kan skaffe en hun som lever op til de vilkår !
Er det okay det er en bideilder som faktisk angriber alt og alle? (de nemme at finde til billige penge jo !)

mette11

Citatej altså så er det sikkert sådan nogle fancy sunde nogen med papirer, ved du ikke at de anses for håbløst umoderne? skam dig! 
Ja det er det...den ene har en familie hvor flere er blevet 8-10 år og døde af alderdom...hun er også helt total kedelig vildtfarvet som alle de andre kedelige ildere i hendes familie. Slet ikke flot og faktisk utrolig kedelig, for hun er nu 3år og har kun været til dyrlægen for obligatoriske ting...der er også garanti på dem begge...ved ikke hvad jeg tænkte på da jeg anskaffede mig dem!!

Fuske

Citat fra: PiaLyng Dato  7. September 2010, kl. 13:48
Jeg tror godt jeg kan skaffe en hun som lever op til de vilkår !
Er det okay det er en bideilder som faktisk angriber alt og alle? (de nemme at finde til billige penge jo !)

jamen det er ok det lyver vi sgu da bare om når folk skal købe hvalpene!

og så sælgervi dem på dba under et taletisdkort så vi slipper for bavl i længden
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Fuske

Citat fra: mette11 Dato  7. September 2010, kl. 13:58
Citatej altså så er det sikkert sådan nogle fancy sunde nogen med papirer, ved du ikke at de anses for håbløst umoderne? skam dig! 
Ja det er det...den ene har en familie hvor flere er blevet 8-10 år og døde af alderdom...hun er også helt total kedelig vildtfarvet som alle de andre kedelige ildere i hendes familie. Slet ikke flot og faktisk utrolig kedelig, for hun er nu 3år og har kun været til dyrlægen for obligatoriske ting...der er også garanti på dem begge...ved ikke hvad jeg tænkte på da jeg anskaffede mig dem!!

Guud vhor er du da fjollet at have købt dem! tænk sig så skal du jo trækkes med dem i alle de år o kan slet ikke gå ud og shoppe en ilder i farver der passer til tiens nye trend og din nye gucchi taske

Ej du må altså ikke låne min han der skal bling bling på så hvalpene kan ælges pisse dyre!
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Cille

Ej hvor er det bare trist at jeg snittede min krypto han... nu har jeg ingen defekte dyr der kan bruges til det her....øøøøøøøv

Froelunde

Hmmm, kan du ikke lave kuld hvor de er døv stumme...  Det er så træls de båtter. Jeg skal nok skaffe en smuk tæve  ;)

lille_jill

Kan Chucky føde? Så er jeg nemlig interesseret..