Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Avlshan tilbydes

Startet af Fuske, 7. September 2010, kl. 11:39

Namilla

Det er faktisk super smart!...vi synes jo allesammen at hvalpe er så kære, så på den her måde, så bliver de ikke så gamle, og så kan man skifte ud oftere!...(når de begynder at blive voksne og kedelige)...Jeg vil gerne på den hvalpeliste...*G*

cibatuchsi

hvis i ender med hvalp med lyserøde farver så resever den lige til mig. den skal heslt ikk ha nogen hale, ellers må vi lige få den kuperet. og har i mulighed for at få den udsat for stråling så næsen lyser ville det bare være perfekt. skal nemlig på lejertur og mangler en lommelygte ;) og så kan jeg jo bare lukke den løs i skoven bagefter

Barky

Jeg vidste bare at det var forkert at sterilisere Zallie dengang... :'(

Hun er ellers virkelig smuk, har vundet rigtig meget på udstillinger!! Hun napper kun i leg.. Er måske ikke den sødeste ilder - men bestemt meget speciel.!

Hun bærer ellers på:
Døvhed
Kit
Wardenburg
Tomte
Blaze
Harlekin
Panda

Og så er hun selv silvertomte... Hun er 2 x indavlet for at forstærke alle disse pragtfulde egenskaber!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

CitatJeg vidste bare at det var forkert at sterilisere Zallie dengang... 

Hun er ellers virkelig smuk, har vundet rigtig meget på udstillinger!! Hun napper kun i leg.. Er måske ikke den sødeste ilder - men bestemt meget speciel.!

Hun bærer ellers på:
Døvhed
Kit
Wardenburg
Tomte
Blaze
Harlekin
Panda

Og så er hun selv silvertomte... Hun er 2 x indavlet for at forstærke alle disse pragtfulde egenskaber!
Hun har stadig levet for længe!! Hun var ellers en god kandidat (dumme Julia at sterialisere sådan en pige!)

AlisVolatPropiis

Citat fra: cibatuchsi Dato  8. September 2010, kl. 11:07
hvis i ender med hvalp med lyserøde farver så resever den lige til mig. den skal heslt ikk ha nogen hale, ellers må vi lige få den kuperet. og har i mulighed for at få den udsat for stråling så næsen lyser ville det bare være perfekt. skal nemlig på lejertur og mangler en lommelygte ;) og så kan jeg jo bare lukke den løs i skoven bagefter
*skriger af grin....midt i undervisningen*

cibatuchsi

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  8. September 2010, kl. 12:58
Citat fra: cibatuchsi Dato  8. September 2010, kl. 11:07
hvis i ender med hvalp med lyserøde farver så resever den lige til mig. den skal heslt ikk ha nogen hale, ellers må vi lige få den kuperet. og har i mulighed for at få den udsat for stråling så næsen lyser ville det bare være perfekt. skal nemlig på lejertur og mangler en lommelygte ;) og så kan jeg jo bare lukke den løs i skoven bagefter
*skriger af grin....midt i undervisningen*

undskyld :)

ilderhjemmet

ha ha ha - i er bare for meget -ha ha ha  :dans:
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Stephanie

Ellers så kunne Potter måske bruges hvis han ikke lige var blevet kastreret?

Han har en far der var døv, har fin fin blaze og diverse andre aftegninger

Mor var på nær få sorte hår DEW

Hans søster har også alverdens fine aftegn

Det er nemmere at selv at kigge på linket end at remse deres aftegn op http://ilderforum.dk/forum/viewtopic.php?f=9&t=1835&hilit=potter

Og så blev begge forældre under 2 år. De døde højst sandsynligt af hjertestop, da de begge lå døde i buret uden forudgående sygdom.

Så mon ikke der var chancer for at hvalpe efter Potter kunne skiftes ud med nyere modeller allerede efter et par år