Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Dejlig Standart dreng på 1 år og 2 mdr. søger nyt hundefrit hjem!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 26. September 2010, kl. 20:28

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Det har virkelig ikke været særlig sjovt at skulle tage denne beslutning :( men vi har besluttet at Hubert har bedst af at få et nyt hjem. Her kan i læse om årsagen dertil:
http://ferretopia.eu/index.php?topic=4283.0
Derfor søger han en ny fam der ikke har hund eller tænker på at få det!

køn: Kastereret
Alder: født den 15/7-09
Farve: Mellem standart til den mørke side, vil jeg mene.
Bakketrænet? /bidetrænet?/ evt. tricks: Er ok god til at gå på bakke men små upsere kan ske. Napper kun lidt hvis han er i hopla eller vil lege..
Temperament:Dejlig stor basse(ca. 1700-1800g) med krudt i numsen. Lidt forsigtig i starten men når han så er faldet til er han bare en skøn basse med masser af selvtillid. Virkelig god til at lege med mine andre basser men samtidig også en putter når de falder ned.
Hvad følger med: Blir vac. med febrivac dist nu her den 8/10 som kommer til at stå i hans pas.(skal lige siges at passet ikke kan bruges endnu til at komme udenlands da han ikke har fået rabies vac. og ikke  er blevet chippet, Men selve passet i selv selv koster mellem 150-250 alt efter ens dyrlæges priser) samtidig får han også lige et øremidetjek for en sikkerhedskyld. derudover får han sit ynglingstæppe med, og en 400g aplaws pose med foder med som er det foder han plejer at få her.
Hvor er den fra oprindeligt:Kommer fra privatopdrætter i sinddal og så vidt jeg ved er han vidst nok kuldbror med Pia lyngs Zukqu
pris:800kr

HAn befinder sig på fyn, nærmere bestemt oure, hvis transport er et problem kan han bringes imod en benzinpenge. Sælges kun til folk der har ildere da han virkelig nyder andre ilderes selvskab.
Ser mig retten til at afvise evt. købere hvis jeg ikke syns det er det helt rigtige hjem.
spørg endelig hvis der er noget jeg har glemt at skriveog ved int. skriv en Mail på: annamtaasinge@ouremail.dk Eller prøv at fang mig på min Msn: annataasinge@ofir.dk
Sætter lige nogle billeder ind af bassen..

AnneME




Søger ilder (Blaster)

Nøj hvor er han fin :D Haster det meget med at komme af med ham?

AnneME


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: SaraAnsbjerg Dato 28. September 2010, kl. 08:45
Nøj hvor er han fin :D Haster det meget med at komme af med ham?
Altså ja på den ene side da det ikke går med hunden og det så er ret besværligt at  få aktiveret alle som de skal.. Men ikke så meget at han bare ryger ud til den første og bedste...
Er du int?


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Så er Hubert blevet hentet af sine nye fam. det var både mor far og nye "bror"/ legekammerart der var og hente ham.
De virkede simplethen så søde og som det helt rigtige hjem for Hubert.
I hans nye hjem kommer han til at bo som fritgående og med to forældre der har mange års erfaring i ildere så det er bare helt perfekt.
Det var dog godt nok virkelig trist :'( at sige farvel til ham, men det er rart man kan send eham afsted med en rigtig god mavefornemmelse!

Derfor må denne tråd godt låses/slettes