Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

AV Wesley..

Startet af Selina, 24. Oktober 2010, kl. 21:36

Selina

lige en lille sjov historie fra aften af, (ikke for sarte sjæle) ;)
Min kæreste og jeg har 14 måneders dag idag, og derfor skulle vi jo rigtig kæreste, Morten inviterede mig ud og spise, hvor vi fik nogle rigtig lækre pasta retter, :)
bagefter så vi vores ynglings serie the vampire diaries. tilsidst skulle vi have massage med noget utrolig lækkert vanilje crem, det sjove er bare at Wesley også sys det var utrolig lækkert, så da jeg smutter ud i gangen til basserne, (som selvfølgelig havde lavet ballade igen :D) og sige hej, sprang Wesley op af mit ben, og ville såååh gerne lige have en ordentlig nusse tur af mor :)
Og hvad gør han som det allerførste, nam nam moar du dufter jo helt viiildt lækkert, så fik lige et ordentligt haps lige i brystet AAAAVVVVV!!! men man kan jo ikke lade vær at elske ham alligevel.  :love:
endnu en dejlig og vidunderlig dag med ildere i mit liv <3 hva mere kan man forvente, de er jo nogle små lømler hehe  :fnis:


En lille sjov historie herfra, som forhåbentligt bringer aftensmil frem . :) nat nat til alle :)

Bawa

AV FOR SA.......!!!!! :X

Eliza

Haha.. Ja man kan jo ikke andet at elske dem selvom de til tider kan være en prøvelse  :lol:

Havde nu forventet at det var noget andet der var blevet hapset i, da det er mandens store frygt herhjemme  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Selina

Citat fra: Eliza Dato 25. Oktober 2010, kl. 14:18
Haha.. Ja man kan jo ikke andet at elske dem selvom de til tider kan være en prøvelse  :lol:

Havde nu forventet at det var noget andet der var blevet hapset i, da det er mandens store frygt herhjemme  :lol:

HAHAHA nhjaaar, tror aldrig Morten kunne finde på at tage wesley op på den måde. tror ikke helt han stoler på dyrene , måske også meget godt : jeg lærte hvertfald lektien :D

Charlotte

Billig måde at blive piercet på.  :fnis:
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Selina

Citat fra: Charlotte Dato 25. Oktober 2010, kl. 19:15
Billig måde at blive piercet på.  :fnis:

Helt sikkert, meen måske også med lidt flere bakterier ;)