Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Applaws

Startet af HB-Ferrets, 29. November 2010, kl. 14:27

HB-Ferrets

Jeg har overvejet at starte som iværksætter, med div ting til kat, ilder og hund. En af de ting jeg gerne ville sælge er fodret Applaws, en tørkost uden korn og med 75-80 % kød i. Det er billigt foder og efter min mening af god kvalitet. Men mit spørgsmål er så, er der nogen der ville være interesseret i det? For dem der ikke kender Applaws, sætter jeg lige lidt værdier ind  :)

Indhold:
Tørrede kylling, tørrede kartofler, friske kyllingekød, fjerkræ olie, roetrævler, tørrede hele æg, tørret gær, laks olie, tranebær ekstrakt, Yucca ekstrakt, citrus ekstrakt, rosmarin olie ekstrakt.

Værdier:
Råfedt 20 %
Råprotein 47 %
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lea

Jeg bruger Applaws blandet med Ziwipeak.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

jeg er også ret glad for applaws. så hvis du sælger det til rimelige priser er det da ikke umuligt du kunne få mig som kunde. Altså hvis det er internetbutik du har tænkt dig at starte..

Anne

#4
Jeg synes det ville være federe om du prøvede at få noget af det foder hjem man ikke allerede nemt kan købe til dk. F.eks. det der evo ferret eller vitalin. Applaws er jo både nemt og billigt at få hjem fra tyskland.

HB-Ferrets

Det er internetbutik jeg havde tænkt mig :-)
Evo ferret og vitalin er bestemt også nogle gode ideer :)
Hilsen Maja
&
Alle totterne

mette11

Det lyder da som en fed ide synes jeg. Men for at det skal kunne løbe rundt, tror jeg at du må få fat i nogle ting som vi ikke lige nemt og billigt kan bestille i Tyskland.
Jeg ved ikke om det kan betale sig, men jeg synes generelt at Marshall-ting (www.marshallpet.com) har en fæl pris mange steder, så måske var det en ide at undersøge om du kunne sælge dem billigere?? Altså sådanne ting som hængekøjer på stativ, de der lange, gennemsigtige rør, blæksprutter osv. De er SÅ fede deres ting synes jeg, men de koster!! Playpens ville nok også være gode at have, hvis du vel og mærke kan få dem hjem billigt og sælge billigere end andre steder.
Der er også et mærke som hedder Trixie der laver nogle ok fede ting, især kradsebrætter. http://www.trixie.de
Det er i hvert fald de ting som jeg generelt er interesseret i at finde billigt i Dk.

Selina

jeg har selv haft besvær med at finde applaws, men så fandt jeg lige en sæk på 7,5 kg i bonnie dyrecenter i Rødovre til 400kr , det sys jeg er okay billigt, hvor meget kan man købe det for i Tyskland? og ja sys også det kunne være super fedt hvis du kunne få gang i noget vitalin :D


Shamua

Du ville helt sikkert få en kunde i mig hvis du fik vitalin  :fnis:

Vh. Marianne

Selina

Citat fra: mette11 Dato 30. November 2010, kl. 13:17
http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenfutter_trockenfutter/applaws

har lige prøvet at regne på det, det er faktisk dyrere at købe applaws på zooplus end det er i bonnie dyrecenter. på zooplus koster 2 kg 126 og det er uden forsendelse. så det kan slet ikke betale sig :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

#11
Citat fra: Selina Dato 30. November 2010, kl. 19:36
Citat fra: mette11 Dato 30. November 2010, kl. 13:17
http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenfutter_trockenfutter/applaws

har lige prøvet at regne på det, det er faktisk dyrere at købe applaws på zooplus end det er i bonnie dyrecenter. på zooplus koster 2 kg 126 og det er uden forsendelse. så det kan slet ikke betale sig :)

plejer at købe det herfra og så købe deres 2*7.5kg tilbud...
http://www.zooplus.co.uk/shop/cats/dry_cat_food/applaws/136604

mette11

7,5kg til 48,59€ er 362kr og så kommer der 50kr. på i porto, så jo det er en anelse dyrere, faktisk hele 12kr.
Men hvis man køber det som A_M_T skriver så kan man købe 2x7,5kg til 65.98€ dvs. 492kr. og 50kr. i porto og så er det jo en del billigere!
   

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: mette11 Dato 30. November 2010, kl. 19:56
7,5kg til 48,59€ er 362kr og så kommer der 50kr. på i porto, så jo det er en anelse dyrere, faktisk hele 12kr.
Men hvis man køber det som A_M_T skriver så kan man købe 2x7,5kg til 65.98€ dvs. 492kr. og 50kr. i porto og så er det jo en del billigere!
   
prisen er i pund så så billigt er det desværre ikke;o)

mette11

#14
Ah ok...den pris jeg fandt var i euro...men under alle omstændigheder er der jo ikke de store forskelle i priserne alt efter hvor man køber det!  ;) I pund giver det så 587kr. for de 15kg!