Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Anubis flygter fra løbegården...

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 15. Januar 2011, kl. 12:03

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ja min allermindste dreng har så fundet ud af hvordan man forcerer en løbegård.. Mega træls. Må få købt mig en ekstra bund, eller lave en selv..

Ferret jumps over the playpen!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Og jeg beklager at den er filmet på siden :X

Shamua


Vh. Marianne

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua Dato 15. Januar 2011, kl. 12:22
Ej hvor irriterende  :S

Ja det er røv træls.. skal ha skaffet mig en ekstra bund..

Julbert

Ej, det var da godt nok lidt træls, men må sige, hvor ser han altså ret sød ud når han står og hopper for at komme op  :fnis:

lille_jill

Han savner jo bare et moderligt knus :)

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ja han ser helt vildt sød når han hopper.. meen øv det er godt nok træls..

Hmm ja men han havde faktisk en bakke derinde så det er en dårlig undskyldning!

Tror bare det handlede om at de andre gik og hyggede sig på den anden side :lol:

Bawa

Ej hvor vildt :P
Ingen af mine kan komme ud. - Selvom de har prøvet en del gange.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Bawa Dato 16. Januar 2011, kl. 21:55
Ej hvor vildt :P
Ingen af mine kan komme ud. - Selvom de har prøvet en del gange.
Jeg forstå heller ike hvordan Anubis kan for ikek engang udbryderkongen Coda kan.. Og Anubis er altså en lilel lort..

Sølvsten

Åh hvor er han sød. Det er møg irreterende at de kan komme ud. 4 af mine 6 kan også komme ud så jeg har opgivet at ha dem i sådan en kravlegård. Ikke for at tage modet fra dig men et låg på min hjalp desværre ikke. Men du kan da prøve at bruge bunden som låg i et stykke tid for at se om han kan komme ud

mette11

Jeg har planer om at lave et låg af træ. Altså tage to plader i noget tyndt træ (mdf eller krydsfiner måske) og så sætte dem sammen med nogle hængsler på midten, sådan at man kan klappe det sammen/op. Og så vil jeg enten have fræset en rille rundt langs kanterne således at løbegårdspanelerne sidder nedeni træet og det dermed ligger fast, eller sætte lister rundt langs kanten. Så kan man jo have det som et låg der ligger fast og som man kan åbne og klappe op, så halvdelen af låget ligger hen over den anden halvdel.
Giver det mening?? Jeg har en færdig tegning af det i mit hoved, men om det er forståeligt for andre end mig selv ved jeg ikke helt... :S Mine har endnu ikke fundet ud af at komme ud, men det er jo altid rart at være helt sikker!
Jeg tror desværre ikke at det hjælper at sætte en bund mere over, for den kan de jo skubbe væk!!