Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

ABJD

Startet af Wolter, 21. Februar 2011, kl. 12:25

Wolter

Her er min anden hoppy.. Det er kugle leds dukker :)
meget dyre, men derfor meget flotte! :D

Jeg bruger dem til at tage billeder af og lave storys!  :dans:
Jeg har omkring 14 - 15 stk. Men er ved at sælge nogen da jeg ikke rigtig bruger dem.. :/

Mine billeder er ikke nær så gode, jeg lærer stadig! ^^ Jeg har haft dukker siden 2008!  :dans:






































LOOOOL








I kan altid tjekke mere her; http://resingarden.forumotion.net/
Jeg hedder også WOLTER derinde! :D
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

cibatuchsi

geniale billeder. kan især lide dem udenfor og dem med katten <3

Lenac

Jeg synes det er nogle rigtig gode billeder...
Har aldrig set sådan nogle dukker før, de er flotte.
Jeg ville da ønske jeg havde haft sådan nogle da jeg var lille i stedet for barbie dukker...
xoxo Malene <3

SaraJ

Meget specielt... men sejt.

Sølvsten

Uh jeg synes de er uhyggelige, men for pokker et stort arbejde du gør ud af det.

Katrine

Det var også min tanke, de ser så uhyggelige ud (men det synes jeg også om de fleste dukker)
Ildere: Loppen & Bamse

Wolter

LOL.. xD Da jeg så dem første gang synes jeg at de var uhyggelige og ret så klamme.. :P

Men da min beste veninde købte 2 af disse dukker, blev jeg helt vilde med dem.. :)

Jeg laver ret mange storys med dem, har min egen serie på ResinGarden..  :fnis:
Dette er min seneste story; http://resingarden.forumotion.net/t3826-wolter-s-story-14
Jeg elsker at tage billeder af dukkerne, at sy eller købe tøj til dem, at male på dem og især at vise dem frem.. :D
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Sys altså også det er lidt skræmmende.. Jeg vill e ikek ha lyst til at ha en siddende i mit eget hjem.. Men sys også de er lidt facinerende.. Sys billedet hvor den sidder ved vandet og den der går i skoven er ret gode...

Minority ferrets

Wow hvor er de fede :D jeg elsker sådan nogle billeder... Fedt med stemningen du har fanget i dem alle sammen :D de ligner noget fra en Tim Burton film - ps. Ham ELSKER jeg :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

PiaLyng

Jeg synes det er ret gode billeder du har fået taget!
Og synes da dukkerne er fine !
Men jeg har noget med at dukker og klovne er ret uhyggelige :$..

lille_jill

Gode billeder :) Bryder mig dog ikke om, at der er ar/sår på den ene dukkes håndled.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: lille_jill Dato 21. Februar 2011, kl. 17:48
Gode billeder :) Bryder mig dog ikke om, at der er ar/sår på den ene dukkes håndled.

Nej det tænkte jeg faktisk også... Sys det sender nogle forkerte signaler...

Minority ferrets

Ja nu ved jeg ikke hvad Wolters mål med billederne er, men hvis det var mig der havde lavet dem ville det være for at komme igennem det jeg selv havde prøvet og oplevet... Det er noget de fleste kunstnere gør og det kan man også se på flere af mine tegninger og malerier
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

lille_jill

Citat fra: minority Dato 21. Februar 2011, kl. 19:50
Ja nu ved jeg ikke hvad Wolters mål med billederne er, men hvis det var mig der havde lavet dem ville det være for at komme igennem det jeg selv havde prøvet og oplevet... Det er noget de fleste kunstnere gør og det kan man også se på flere af mine tegninger og malerier

Jeg kunne også poste billeder af mine ar som dækker det meste af mig undtagen min ryg. Men tvivler på at det vil hjælpe nogen som helst om jeg så gør det til et kunstværk i mit eget hoved :)

Minority ferrets

Jeg skrev som heller ikke det ville hjælpe andre, men jeg laver det som bearbejdning for mig selv :) som sagt aner jeg ikke hvad wolters bagtanke er, men det ville være min :) det er dog selt ikke godt nok til at sætte her ind eller andre steder :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html