Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

ABJD

Startet af Wolter, 21. Februar 2011, kl. 12:25

Wolter

Den sort håret dukke med arene hedder Ikras.. :) Han mangler forresten også et øje ;)

Han er min OC fra mit Ginga rollespil (like silver fang, hunde, you name it) Han er en af mine yndlings hunde, så jeg genbrugte ham som karakter i dukke verden! Han er ret populær i dukke verden.. xD Hvorfor? aner det ikke, jeg synes selv han er ret grim.. xDDD *død af grin*

Ihvertfald er Ikras en dreng med mange problemer, hans storebror dør og hans kæreste er med i en bande.. Han ender i en sort face, som EMO, Punker.. Hvad I nu vil kalde det.. ;) Han er også cutter..

Ikras er en rigtig badass, han drikker, ryger, er led og ond.. En rigtig led fyr.. :D Han er dog den type alle falder for, fordi han er så led.. (ihvertfald i anime/manga verden) Han bor sammen med den rødhåret dukke Sam, som er helt modsat.. En lille hyper trold (like me xD) men også UTROLIG DUM! Altså.. meget, rigtig meget NAIV! og så er der Skay, den lyshåret vampyr! :D

Dukkerne minder i nogle få træk om mig, hvis man læser historiere og kender mig.. :P Men deres tøjstil, deres udsene og deres detajler har intet med mig at gøre.. ;) Jeg er f.eks lav, lyshåret, store blå øjne, livlig, glad, fuld af energi, en ballade mager, jeg drikke ikke og ryger ikke..

OKAAAAY.. Det var meget info.. xD Sorry! Det er sent, jeg er en smule træt.. i hovedet.. :P Jeg burde ligge i min seng og stene fjernsyn.. ;) Men synes lige at jeg skulle forklare hvorfor han havde sår.. :) OKAY.. jeg gir ikke så meget mening (men hvornår gør jeg det? xD LOOOOL!!! (det er godt at jeg selv synes at jeg er sjov))
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

AlisVolatPropiis

ok jeg fattede ikke en skid....udover Silver Fang <3  :lol:

lille_thor

Hold da op de er fede,  vildt nice billeder :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Shamua

Jeg hader dukker, jeg synes de er ulækre og klamme, men de her billeder får mig til at glemme min mindre fobi for dukker, jeg måtte da tilbage og kigge på dem igen :D
Gode billeder 8)

Vh. Marianne

Wolter

AlisVolatPropiis - LOOOL xD

lille_thor - tak! 8D


Shamua - Jeg er helt enig! Jeg HADER dukker! (set for meget chucky da jeg var lille, selvom jeg elsker de film xD)
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

Bawa

Jeg ELSKER dine dukker! Især Skay og Sam <3

Shamua

Citat fra: Wolter Dato 22. Februar 2011, kl. 10:42
AlisVolatPropiis - LOOOL xD

lille_thor - tak! 8D


Shamua - Jeg er helt enig! Jeg HADER dukker! (set for meget chucky da jeg var lille, selvom jeg elsker de film xD)

Det var ligepræcis Chucky der ødelagde mit forhold til dukker  :lol:

Vh. Marianne

Lenac

Citat fra: Shamua Dato 22. Februar 2011, kl. 16:26
Det var ligepræcis Chucky der ødelagde mit forhold til dukker  :lol:

Jeg havde en rødhåret dukke, med stribet bluse og smækbukser, som jeg elskede overalt på jorden da jeg var lille. Den kom hurtigt væk da jeg så barneleg som 9 årig.
Nu ville jeg elske at eje en rigtig chucky dukke  :P
xoxo Malene <3

lille_jill

^jeg har den rigtige Chucky-dukke :D med pels dog....

Wolter

Shamua - awww! din stakkel! xD eller.. stakkels os! xD

Lenac :lol: Din stakkel! xD Barneleg ødelægger da osse alt!! Medmindre man har set chucky 5!! SEED OF CHUCKY!! oh my! jeg elsker den film!

Lille_jill - AAAAH.. Jeg tror næppe at din chucky er en syg moder.. :P Måske sindsyg nuttet! òwo
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

Lenac

Citat fra: Wolter Dato 24. Februar 2011, kl. 17:54
Lenac :lol: Din stakkel! xD Barneleg ødelægger da osse alt!! Medmindre man har set chucky 5!! SEED OF CHUCKY!! oh my! jeg elsker den film!

Især der hvor han kører Britney Spears ud over en klippekant haha næsten min ynglings scene...
xoxo Malene <3