Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Emilys hvalpe - helt nye

Startet af Dark Crystal Ferret, 13. April 2011, kl. 14:54

Anne


alvin

Tillykke med dem. Hvor er de fine <3

www.fraekkefritter.dk

AlisVolatPropiis

Hvor er de bare søde og skønne altså <3 tillykke med dem snusketøs og søde Robert :D

Sølvsten

Hvor er de søde og moderen er jo gude skøn at se på

Dark Crystal Ferret

#19
Jeg fik jo tømt kameraet for billeder i går..
Jeg ville ligge lidt flere ind af Emilys hvalpe. Jeg har ikke taget nye må jeg ærligt indrømme.
Det er fordi Robert har fået lungebetændelse, og jeg derfor står alene med to drægtige tæver og de andre voksne dyr + self Emily selv og hendes små hvalpe.

Jeg håber i kan sætte jer ind i det. Jeg fik kigget de billeder igennem jeg har taget af de små.. og så kunne jeg da ligge dem ind.
Jeg må også sige at den lille dreng vi havde været i tvivl om om var Angora desværre døde i går.
Derfor havde jeg heller ikke lyst til at tage billeder i går, da vi fandt ham død inde i buret ved 18 tiden. Det virker til at Emily har fået lagt sig oven på ham, da jeg fandt ham og den ene pige under hende.. Da drengen var meget svag i forhold til de andre små, var han desværre død. Pigen hylede bare da jeg tog hende over til Emily igen.

Men her er lidt enkelt billeder af dem hver især, Og så håber jeg at i vil have mig undskyldt.

Dreng 1




Pige 1




Dreng 2




Pige 2





FerretParadise

Det var trist med den lille dreng.  :(
Men de andre ser rigtig dejlige ud.  :) Og når du har mere tid og overskud, så glæder jeg mig til at se opdaterede billeder af dem.  :)
Ann Hillerslev.

Sølvsten

De er altså bare fine. Synd at drengen ikke klarede den.

Dark Crystal Ferret

Ja det var lidt trist. Han var jo den jeg af en eller andet grund havde små forelsket mig i i kuldet (ved stadig ikke hvorfor man altid skal forelske sig i dem i kuldet der er svagest??)
Så det tog lidt hårdt på mig. Han blev begravet ude i vores have under en lille plante med blå violer, der er min yndlings blomster.
Og ja, det med Robert er også noget møg.. Han lider af en lungesygdom også jo(KOL) så det er ikke så godt han er blevet syg heller. Især fordi vi har måtte fjerne Robert ind i den anden del af huset så han ikke får smidtet hvalpene når han hoster.

Men mine piger kommer på påskeferie her i weekenden, og så regner jeg med vi kan få taget en hulens masse hvalpe billeder mens de er her :)

Amazing Ferret

Åhh hvor er jeg ked af at høre med den lille dreng :(

Men dejligt at se at de 4 andre trives :)

Shamua

Er rigtig ked af at høre om drengen, øv øv.

Men hold da op hvor er pige 1 da bare fantastisk! Jeg gider altså ikke hvis jeg skal til at være forelsket i en af dine hvalpe igen i år! :P

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Shamua Dato 14. April 2011, kl. 19:33
Er rigtig ked af at høre om drengen, øv øv.

Men hold da op hvor er pige 1 da bare fantastisk! Jeg gider altså ikke hvis jeg skal til at være forelsket i en af dine hvalpe igen i år! :P


Åh Shamua der kommer helt sikkert andre kuld du kan forelske dig i endnu.. (Pixels kuld er jo slet ikke født endnu :P)
Men med hensyn til den lille pige der, så er der også Roberts yndling i kuldet.. Hun linger Ramses så meget i samme periode sidste år. Både næsen og alt  :fnis:
Så det giver Robert nye griller jeg ikke bryder mig om  :lol:

Shamua

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 14. April 2011, kl. 19:39
Citat fra: Shamua Dato 14. April 2011, kl. 19:33
Er rigtig ked af at høre om drengen, øv øv.

Men hold da op hvor er pige 1 da bare fantastisk! Jeg gider altså ikke hvis jeg skal til at være forelsket i en af dine hvalpe igen i år! :P


Åh Shamua der kommer helt sikkert andre kuld du kan forelske dig i endnu.. (Pixels kuld er jo slet ikke født endnu :P)
Men med hensyn til den lille pige der, så er der også Roberts yndling i kuldet.. Hun linger Ramses så meget i samme periode sidste år. Både næsen og alt  :fnis:
Så det giver Robert nye griller jeg ikke bryder mig om  :lol:
:lol: hæhæ....

Du har ret, men du har jo også lovet mig særbehandling når Pixel's babyer kommer til verden  :fnis: Husk dem nu  :X  :X ....

Vh. Marianne

Lena og Peter

Hvor er det bare nogle rigtig dejlige billeder.... Jeg glæder mig rigtig meget til at følge alle dine hvalpe.. :love:

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Shamua Dato 14. April 2011, kl. 19:46
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 14. April 2011, kl. 19:39
Citat fra: Shamua Dato 14. April 2011, kl. 19:33
Er rigtig ked af at høre om drengen, øv øv.

Men hold da op hvor er pige 1 da bare fantastisk! Jeg gider altså ikke hvis jeg skal til at være forelsket i en af dine hvalpe igen i år! :P


Åh Shamua der kommer helt sikkert andre kuld du kan forelske dig i endnu.. (Pixels kuld er jo slet ikke født endnu :P)
Men med hensyn til den lille pige der, så er der også Roberts yndling i kuldet.. Hun linger Ramses så meget i samme periode sidste år. Både næsen og alt  :fnis:
Så det giver Robert nye griller jeg ikke bryder mig om  :lol:
:lol: hæhæ....

Du har ret, men du har jo også lovet mig særbehandling når Pixel's babyer kommer til verden  :fnis: Husk dem nu  :X  :X ....

Hæ det kan jeg da slet ikke huske jeg har :-$ Tror vist jeg er ved at blive gammel og glemsom nu ( manden har smidtet mig med gammel glemsomheds syge :lol:)
Med mindre det er at jeg skulle skrive til dig det var Pixel kuld jeg lagde billeder ud af og advare dig om ikke at kigge ind i de tråde?..

Dark Crystal Ferret

Citat fra: ilderbanden Dato 15. April 2011, kl. 10:43
Hvor er det bare nogle rigtig dejlige billeder.... Jeg glæder mig rigtig meget til at følge alle dine hvalpe.. :love:

Tusind tak Peter. Som jeg sagde i telefonen så er jeg virkelig spændt på farverne i dette kuld, især den lille lyse af dem. Hun ligner altså Ramses til forveskling på hvalpe billederne fra sidste år. Men tør slet ikke tage noget for givet :X Der kan nå at ske så meget endnu, med de farver.
Men glæder mig til at i skal se dem.. Om ikke andet så kan det jo være nogle af dem dukker op til vores hvalpe træf til sommer, og så kan i jo se dem der :dans: