Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Emilys hvalpe - helt nye

Startet af Dark Crystal Ferret, 13. April 2011, kl. 14:54

Anne

Hvor er pige1 bare bedårende!

De er rigtigt fine alle sammen, og det gør mig ondt med drengen der ikke klarede den.

Lena og Peter

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 15. April 2011, kl. 11:04
Citat fra: ilderbanden Dato 15. April 2011, kl. 10:43
Hvor er det bare nogle rigtig dejlige billeder.... Jeg glæder mig rigtig meget til at følge alle dine hvalpe.. :love:

Tusind tak Peter. Som jeg sagde i telefonen så er jeg virkelig spændt på farverne i dette kuld, især den lille lyse af dem. Hun ligner altså Ramses til forveskling på hvalpe billederne fra sidste år. Men tør slet ikke tage noget for givet :X Der kan nå at ske så meget endnu, med de farver.
Men glæder mig til at i skal se dem.. Om ikke andet så kan det jo være nogle af dem dukker op til vores hvalpe træf til sommer, og så kan i jo se dem der :dans:

Det bliver rigtigt spændende at se, hvilken farver der kommer... Og vi glæder os til træf til sommer... :dans:

Shamua

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 15. April 2011, kl. 11:00
Citat fra: Shamua Dato 14. April 2011, kl. 19:46
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 14. April 2011, kl. 19:39
Citat fra: Shamua Dato 14. April 2011, kl. 19:33
Er rigtig ked af at høre om drengen, øv øv.

Men hold da op hvor er pige 1 da bare fantastisk! Jeg gider altså ikke hvis jeg skal til at være forelsket i en af dine hvalpe igen i år! :P


Åh Shamua der kommer helt sikkert andre kuld du kan forelske dig i endnu.. (Pixels kuld er jo slet ikke født endnu :P)
Men med hensyn til den lille pige der, så er der også Roberts yndling i kuldet.. Hun linger Ramses så meget i samme periode sidste år. Både næsen og alt  :fnis:
Så det giver Robert nye griller jeg ikke bryder mig om  :lol:
:lol: hæhæ....

Du har ret, men du har jo også lovet mig særbehandling når Pixel's babyer kommer til verden  :fnis: Husk dem nu  :X  :X ....

Hæ det kan jeg da slet ikke huske jeg har :-$ Tror vist jeg er ved at blive gammel og glemsom nu ( manden har smidtet mig med gammel glemsomheds syge :lol:)
Med mindre det er at jeg skulle skrive til dig det var Pixel kuld jeg lagde billeder ud af og advare dig om ikke at kigge ind i de tråde?..


Hehe det var det jo, der skal stå ADVARSEL, ALBINO ANGORA  :fnis:

Vh. Marianne

alvin


www.fraekkefritter.dk

Charlotte

De er rigtig nuttede.  :love: Jeg kan godt forstå du er forelsket i dem.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Shamua


Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Shamua Dato 15. April 2011, kl. 20:06
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 14. April 2011, kl. 19:14

Dreng 2



Har han ikke næsefejl?  :)

Hmmm det kan da godt være han har det. Har jeg ikke lige set om han havde.. Han er så lille og fin endnu.. ca en 5 cm lang jo, så det er virkelig svært at se endnu :-$.
Men jeg vil da lige være lidt obs på ham i morgen når de skal vejes igen :fnis: . Det kunne da være en dejlig lille overeskelse hvis han havde :dans: .. men tør stadig ikke sige noget om farver eller pels rigtig endnu.  :P

Starshineferrets

<3 så söta! Börjar bli dags för nya bilder igen tycker jag :P