Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Aylens hvalpe 2011

Startet af FerretParadise, 26. April 2011, kl. 12:24

FerretParadise

Ja så fødte Aylen jo i nat, og jeg vil dele lidt billeder af de små med jer, også selvom det jo ikke er sikkert, at de alle overlever.
Jeg er stadig super træt, jeg har endnu ikke sovet, så det med køn er jeg ikke 100% sikker på, men der burde være 6 drenge og 4 piger.  :lol:

Her er de alle samlet:





Her er pigerne:



Her er drengene:


Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Stort tillykke med dem - de ser godt nok pænt store ud  :D

FerretParadise

Tusind tak Erika.  :)

Ja jeg synes jo allerede, at de er noget af det mest vidunderlige.  <3 Men sådan har vi det jo alle når vi får hvalpe.  :)
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

endnu engang tillykke med dem.
og hvor ser de fine og dejlig store ud :)

Eliza

hov hov Ann jeg synes du sagde kønnene omvendt sidst  :S men pyt der er stadig nok piger at vælge mellem  :lol: :dans: Kan huske hvor svært det var bare med Envy og der var de kun to og valget var ikke helt så vigtigt som nu  :o

Men Tillykke med dem, de er jo ikke mindre end fantastiske <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Ja jeg burde tage mig sammen.  :lol: Ej i nat var det mega stressende, og hvalpene blev bare lige tjekket meget meget hurtigt, og der hang navnestrengen og dækkede, så det var skide svært.
Og idag, stressede Aylen mig også lidt, hun gad ikke lige at jeg nu skulle til at tage billeder af dem, og tjekke køn, så det gik ret hurtigt. Så beklager mange gange forvirringen, jeg plejer nu godt at kunne se forskel.  :lol:
Jeg må tjekke dem igen når jeg har fået lidt søvn og måske lidt mad, så kan det være at jeg bedre kan se. Og evt tage mine læsebriller på, det kunne måske også hjælpe.  :P
Ann Hillerslev.

alvin

Tillykke, de er vidunderlige <3

www.fraekkefritter.dk

lille_thor

Vor er de bare nuser.  Endnu engang tillykke med dem. 
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Lena og Peter

Et stort tillykke... Hvor er det dejligt men nogle billeder... :love:

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Tillykke med dem :) De ser fine ud alle 10
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Ja, endnu engang tillykke med de 10 vidundere <3
Det var en fantastisk aften/nat igår, jeg er fortsat høj og meget meget lykkelig.
Og kønnene, ja, nu bliver det sgu først svært at vælge, når der er så mange valgmuligheder :fnis: Hvordan er det lige at man vælger to ud, når alle 6 er så skønne :S :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Louise V

Hold da helt op der er mange små engle :love:

Kæmpe tillykke med dem alle :)

Starshineferrets

sötaste finaste bebisarna <3

Dark Crystal Ferret

Super mange gange tillykke med dem Ann og Aylen.
Hvor er de bare fine alle sammen  :love: . Håber de alle sammen klare den og glæder mig meget til at følge dem  :dans: