Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Aylens hvalpe 2011

Startet af FerretParadise, 26. April 2011, kl. 12:24

Emils far

Tillykke med de små ilderbørn, de er jo bare helt nydelige...

Eliza

De er bare vidunderlige <3 Og det virker da til at de dier, for har de fleste ikke taget på allerede?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 27. April 2011, kl. 11:27
De er bare vidunderlige <3 Og det virker da til at de dier, for har de fleste ikke taget på allerede?
Jo jeg ser dem die.. Sådan på skift, for det må de jo, da der kun er 6 dievorter.
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Hvor er det dejligt at høre.... Jeg glæder mig til at følge det kuld helt tæt... Jeg ved de bliver rigtig dejlige.. <3

Julie Stuhr

Nu er jeg ked af vi ikke får tid til en ilderhvalp i år, for de her er jo alt for lækre :D
Men kan de være andet med de forældre?

FerretParadise

Citat fra: Julie Stuhr Dato 27. April 2011, kl. 12:52
Nu er jeg ked af vi ikke får tid til en ilderhvalp i år, for de her er jo alt for lækre :D
Men kan de være andet med de forældre?
Det var da ærgeligt for dig, der er ellers stadig nogle ledige hvalpe.  ;)
Men jeg giver dig helt ret i, at de må blive nogle lækre ildere når de blive ældre.
Ann Hillerslev.

FerretParadise

Det går stadig godt med alle hvalpene, dog er den ene han lidt lille.
Her til morgen vejer de:

Drenge: 10 - 12 - 13 - 13 - 15 - 15
Piger: 10 - 11 - 11 - 13
Ann Hillerslev.

lussingen

Hvor er det dejligt at høre at de alle har det godt. Jeg er sikker på den lille dreng nok skal komme efter det :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Starshineferrets

Upp upp :D Är sååå nyfiken på hur dessa valpar utvecklar sig <3

FerretParadise

Jeg fik her til morgen taget et par billeder af søde Aylen med sine små hvalpe.





Idag vejer hvalpene så:

Drengene: 12,85 - 14,35 - 16,10 - 16,65 - 17,80 - 19,60
Pigerne: 13,35 - 14,15 - 14,80 - 16,25
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Hvor er de bare rigtig fine... Og dejligt at høre at de tager godt på i vægt... De er sgu dejlige..

AlisVolatPropiis

Jøsses nogle vægte o.O men ok, min konstante reference ramme er også Lunas Kuld og det var lidt noget andet...men store flotte og fede er de i hvert fald :D

FerretParadise

Ja det var bestemt noget andet med Luna's kuld.
Jeg synes måske ikke at disse vægte er så høje, men alligevel ret godt gået, når de er 10 hvalpe om 6 dievorter.  :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Ihh der reddede du lige min dag <3 Tusind tak for det. Jeg er simpelthen som en nyforelsket :fnis: Jeg taler konstant om hvalpene, tænker på hvalpene og drømmer sågar også om hvalpene. Jeg føler jeg har fået en mindre psykose, men er det ikke også det man kalder forelskelse for :fnis:
Min dag i dag bliver lidt hård, så dette billede vil jeg have på min nethinde, så kan hele verden bare komme an ;)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Bawa

Hvor er de altså bare skønne :love: