Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Bamses legekammerat

Startet af Bamse, 5. Maj 2011, kl. 20:41

Bamse

Så lykkedes det mig at finde en legekammerat til Bamse  :dans:

En han på 1½ år, som hedder Bimse (sjovt, at de næsten hedder det sammen, men det er helt tilfældigt, og det er ikke mig der er navngiver af Bimse)
Bimse virker som en meget rolig ilder, men da han ikke er kastereret, så venter jeg lige lidt med at sammenføre dem - han skal snittes på mandag!

Der ligger en lidt underlig historie bag, hvordan jeg fik ham.. Han var på Gul og Gratis, hvor jeg havde kontakt til sælger, og jeg troede, at vi havde en aftale om at jeg skulle købe ham, men pludselig var annoncen slettet, og jeg hørte ikke mere fra ejeren  >:|
Skæbnen ville så, at jeg tre dage efter fandt selv samme ilder på Gul og Gratis igen - nu bosat i Randers!!!!! Ny ejer var blevet bange for ham, og ville gerne af med ham hurtigst muligt, så ja, sådan fik jeg jo ham så alligevel  :dans: Men nej, det er absolut ikke den mest optimale tur han har været igennem den sidste uge, men nu skal han nok få ro på, og forhåbentligt blive en god legekammerat for Bamse  :D

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Eliza

Tillykke med ham.. synd han ikke bare kunne ha kommet til dig fra start..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Godt han fandt sit rigtige hjem til sidst! Tillykke med ham

FerretParadise

Tillykke med ham, ja det var trist at han skulle en tur til Randers, men dejligt at han nu er hos dig.  :)
Ann Hillerslev.

KariN

Tillykke med den nye dreng :)

Må vi ikke se billeder af ham? :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten


Bamse

Tak til jer alle  :D

Bimse er bare en dejlig ilder.. Han er en rigtig puttegris - det havde jeg ikke regnet med, at han ville være, eller i hvert fald ikke de første dage efter sådan at blive flyttet så meget rundt med på så kort tid..
Jeg fik ham først hjem i aftes, så han skulle lige have lov til at falde til ro inden kameraet blev taget i brug, men der vil helt klart komme billeder senere idag. Skal nemlig lige have lidt hjælp til hans farve. Han er for mig, lidt pastel-agtig, men noget mørk alligevel! Er ikke god til det med farverne, da jeg ikke har sat mig så meget ind i det..