Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Beautiful Bandits 3 uger

Startet af FerretParadise, 16. Maj 2011, kl. 17:35

cibatuchsi

NEEEJJJJJJJJJJ ikke mad billeder, så bliver de jo endnu mere skønne at se på. *suk*

Line

Sikke en leg de har haft  <3

Starshineferrets

underbara små kladd banditer :D

Louise V

ÅRHHHHH hvor er de dog bare skønne  <3 heheh

Eliza

Madbilleder er bare de bedste, især nu hvor de slet ikke kan styre noget som helst ;)

Jeg er meget spændt på hvem du vælger Ann for jeg sagde faktisk til ronnie igår at pige to er lidt lækker  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Griner... Elisabeth, hvis I nu tager pigerne, så snupper jeg drengene (altså i hvert fald de 4 af dem :fnis:)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Mette jeg skal altså bare have en enkelt helt vidunderlig lille pige  :fnis: <3 og jeg troede du skulle ha 6 stk  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Citat fra: Eliza Dato 18. Maj 2011, kl. 12:47
Mette jeg skal altså bare have en enkelt helt vidunderlig lille pige  :fnis: <3 og jeg troede du skulle ha 6 stk  :lol:

Griner... Altså, planen hedder jo 2 stk, men man ved jo aldrig med sådan nogle planer.... Det kan jo ske at planer bliver ændret :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Mette - hvordan var det nu lige det gik sidst du skulle have en ilder eller to?? Var der ikke noget med at det blev til en del flere??  :fnis: :fnis: :fnis:

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 18. Maj 2011, kl. 13:05
Mette - hvordan var det nu lige det gik sidst du skulle have en ilder eller to?? Var der ikke noget med at det blev til en del flere??  :fnis: :fnis: :fnis:

Griner højt. Øhhhh jeg må lide af alzheimers, for det kan jeg sørme ikke lige huske :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lussingen

Hov, og forresten Mette, så var det faktisk indirekte din skyld. For det var dig der sendte mig linket til Loke i sin tid :dans:
Mette hun er medskyldig, Mette hun er medskyldig, Mette hun er medskyldig la la la la la la :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Jep! Men jeg har det faktisk rigtig godt med at være medskyldig i at de ildere alle fik et dejligt hjem!  :dans:

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 18. Maj 2011, kl. 13:57
Jep! Men jeg har det faktisk rigtig godt med at være medskyldig i at de ildere alle fik et dejligt hjem!  :dans:

Tak, hvor er du sød <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Julie Stuhr

Jeg elsker deres strithår <3

Amazing Ferret

De ser ud som om de hygger sig :lol: