Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Troldene 1 uge

Startet af Line, 17. Maj 2011, kl. 09:00

Line

Så blev de 3 skønne trolde en hel uge... Tænk at de allerede er en uge... Jeg synes tiden går hurtigt! Nå men, Mazuli er stadig en lige skøn mor. Hun er dog begyndt at blive lidt mere bestemt - "Jo, den hånd er også min hvalp, så den skal med ind i reden og patte, og så vasker jeg den lidt imens!!"  :lol: Eller når hun har været ude at strække ben, og bestemt synes at jeg da godt kan følge hende rundt i hele lejligheden, for man kan ikke finde ud af lige at kigge på noget selv  :lol: Nej, for nusses skal man jo i hvert fald ikke gå glip af, og hun skal da nok gøre opmærksom på sig selv med et nap i foden hvis damen ikke er tilfreds  :lol: <3

Her til morgen vejer troldene 33, 32 og 35g :D Store børn  <3

Pige 1





Pige 2





Dreng







FerretParadise

Ja tiden går bare så super hurtigt når man har hvalpe.

De er virkelig dejlige.  :)
Ann Hillerslev.

alvin

Ej....... Hvor er de bare skøne <3 <3 <3
Og en fin vægt de har :)

www.fraekkefritter.dk

Starshineferrets

naaaw ljuvliga små knyten!

cibatuchsi

utroligt de allerede er en uge. syntes godt nok de sidste par dage er gået stærkt :)

Lena og Peter

De ser rigtig søde ud.. :)

Line

Mange tak :D - Ja, forstår slet ikke hvordan tiden pludselig kan gå så hurtigt, den kunne godt lige tage dobbelt så lang tid  :lol:

Sølvsten

Det er nogle rigtige søde trolde

cibatuchsi

Citat fra: Line Dato 17. Maj 2011, kl. 09:31
Mange tak :D - Ja, forstår slet ikke hvordan tiden pludselig kan gå så hurtigt, den kunne godt lige tage dobbelt så lang tid  :lol:
ja eller om 2-3 uger må tiden godt begynde at gå langsommere. :)

Line

Christel: Tak :D

Daisy: ja, der er jo fordele ved alle aldre hos dem... Men synes godt at de alle sammen måtte tage lidt længere tid hehe :P

lille_thor

Hvor er de fine, tillykke med dem.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

PiaLyng

Det godt nok de fineste trolde jeg har set ;)

Line


Cille

Jamen de er da bedårende <3

Line