Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ebonys valpar 2 veckor

Startet af Starshineferrets, 24. Maj 2011, kl. 13:26

Starshineferrets

Idag blir småttingarna 2 veckor! Stora barn! Eller nej.. kanske inte riktigt, men större är dem i alla fall! De gör ännu inte så mycket annat än hänger vid mjölkbaren och tjuter i högan sky när de inte får som de vill... och vad de vill? Hänga vid mjölkbaren så klart... vad annars?


I övrigt börjar de så smått utveckla klassiskt illerbetende. Sover med tassarna åt alla håll, glömmer tungan utanför munnen, drömmer, paddlar med alla tassar och viftar på svansen när de ligger i sitt allra djupaste paltkoma! Ljuvligt, ulligt, gulligt och alldeles bedårande!



Bestämde mig för att försöka märka småttingarna idag... något som antagligen imorgon visar sig ha gått och skogen. Men just nu ligger det småttingar i alla regnbågens färger och snuttar hos Ebony.





















lussingen

Hvor er de bare søde <3
Og nu begynder de jo at ligne små ildere :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

cibatuchsi

åhhhh  de bliver da kun mere og mere lækre

Eliza

Synes efterhånden at sara skulle forbydes at vise billeder af sine hvalpe, for med sådan nogle gode billeder så kan man jo kun blive forelsket i dem, som om man ikke allerede gør det i forvejen..  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten


FerretParadise

Fantastiske billeder Sara, du kan altså et eller andet med det kamera.

Og fy for satan da for nogle hvalpe, det der kan du altså ikke tillade dig.
Jeg er nu forelsket i hannen, puha han er smuk...  <3
Ann Hillerslev.

KariN

Sikke kære de er :)

Det er nogle dejlige billeder :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

Nogle rigtig søde små totter <3

Starshineferrets

tusen tack allihop :D Ser fram emot att de blir större och börjar utvecklas till små monster :P

Shamua

Hvor er de bare helt fantastiske!... Suk!

Vh. Marianne

Malene

Ih, hvor er de altså bare fine <3
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

AlisVolatPropiis

Så skønne! såååååååååk...og jeg er enig med Eliza..vi må indføre regler for svenskere med dejlige hvalpe! :P

lille_thor

De er mega kære. Rigtig dejlige billeder og Nice efekt med det lille hjerte der.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Starshineferrets

hahaha sorry :P

Tusen tack allihop!

alvin


www.fraekkefritter.dk