Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Angora banden, og så ham der ikke er det :)

Startet af Cille, 26. Maj 2011, kl. 21:44

Cille

Titania fødte 19/05, og de er jo så 1uge gammel
Der kom 5 stk og 4 af dem er angora...angående farve er mit bud 2 standarder og 3 silver.
Det er 1 pige og 4 drenge(1 dreng er ikke angora)

Pigens vægt
Angora Standard: 28g

Drengenes vægt
Angora standard: 38g
Angora silver: 40g
Angora silver lille: 29g
Silver: 40g

Beklager nogen af dem er lidt beskidt,men havde tørret dem, taget billeder som jeg så ikke kunne li, og ville tage nye..og ja hvalpe skider ...også på hinanden :lol:

Korthårs drengen...Trine kig væk,for det blanding af Ludo og Zaccai



Standard



Den lille silver



Pigen



Silver



Så et par fælles billeder




Lena og Peter

Hvor er de bare blevet dejlige... Jeg glæder mig ikke til at følge dem... :P

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Line


Cille

Citat fra: ilderbanden Dato 26. Maj 2011, kl. 21:55
Hvor er de bare blevet dejlige... Jeg glæder mig ikke til at følge dem... :P

Hihihihihih..de er dælme også alt klamme, skide synd for dem som kommer til at eje en af dem...overvejede at kalde tråden for de 5 klammos :fnis:

Og tak til i andre


Lena og Peter

Citat fra: Cille Dato 26. Maj 2011, kl. 22:03
Citat fra: ilderbanden Dato 26. Maj 2011, kl. 21:55
Hvor er de bare blevet dejlige... Jeg glæder mig ikke til at følge dem... :P

Hihihihihih..de er dælme også alt klamme, skide synd for dem som kommer til at eje en af dem...overvejede at kalde tråden for de 5 klammos :fnis:

Og tak til i andre

Ja... Tænk at komme til at eje en hvalp der er så grim... Men se positivt på det, de kan jo kun blive pæner... :P

Pyha... Er bange for at de kan blive rigtig meget pænere... :)

Cille

Eneste minus er så de har vist "arvet" farmand Pluto's (alias flagremusen) næse :lol:

AlisVolatPropiis

Og her tænker jeg uskyldigt....mit naaavn?....næeh...et billede...SIIIIIIIIIIIIILVER DRENG????!!!!.....suk!....nooooooooooooo *skriger* ....hvor er han SKØN!! o.O
-Jeg bør lære at læse lidt nærmere :lol:

Sikke et smukt kuld...og en dejlig mini Ludo-Zaccai....*sukker dybt*

Cille

Jeg skrev jo du skulle kigge væk...ikke Trine :P

AlisVolatPropiis


NemoToft

De er da bare så super fine  :) Og nu har jeg stirret og stirret på de billeder, hvor de alle 5 er på. Så nu må du lige lære os der ikke er opdrætter noget, en lille ting. Hvordan kan du se hvem der er angora og hvem der ikke er???

Malene

#11
Tillykke med dem :)

Citat fra: NemoToft Dato 26. Maj 2011, kl. 23:09
De er da bare så super fine  :) Og nu har jeg stirret og stirret på de billeder, hvor de alle 5 er på. Så nu må du lige lære os der ikke er opdrætter noget, en lille ting. Hvordan kan du se hvem der er angora og hvem der ikke er???
http://ferretopia.eu/index.php?topic=3255.0
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Cille

#12
Tak Malene
Skrev så også
Citat fra: Cille Dato 26. Maj 2011, kl. 22:12
Eneste minus er så de har vist "arvet" farmand Pluto's (alias flagremusen) næse :lol:

De har bestemt ikke kønne næser :fnis:... nu er det så af de bedre billeder jeg har lagt ind...men har da nogen hvor man kan se det meget tydeligt...men kønt ser det ikke ud lige nu :fnis:...de bliver pænere med tiden de her hvalpes næser.
De er blevet meget pænere allerede, end bare for et par dage siden.
Den bette silver han ligner også på mange billeder en nøgen ilder... men ligger ikke grimme billeder ind

rikki

Men åh, ännu en tråd med fluffiga sötnosar i. <3
Mitt hjärta klarar snart inte mer. :o
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

Sølvsten

Godt jeg ikke kan llide hvalpe, silver og angoraer.

De er super skønne at se på