Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Angora banden, og så ham der ikke er det :)

Startet af Cille, 26. Maj 2011, kl. 21:44

alvin

Usynlig hvalpe :dans: :dans: :dans:
De små må være helt vildt vilunderlig  <3 <3 <3

www.fraekkefritter.dk

Cille

Takker.

Jeg prøver så også at overbevise mig selv at de er usynlige......og bander lidt over Titania...synes hendes kuld bliver bedre for hver gang.
De har et eller andet over sig, så det kribler i mine fingre (især over pigen...hun har karma), men jeg skal ikke beholde nogen af dem :lol:

Lena og Peter

Citat fra: Cille Dato 27. Maj 2011, kl. 13:59

De har et eller andet over sig, så det kribler i mine fingre (især over pigen...hun har karma), men jeg skal ikke beholde nogen af dem :lol:

Hvis du prøver at sige det, ti gang hurtigt efter hinanden, kan det jo være det bliver sandt..  :P

Bawa

Jeg kan pege på minimum tre hvalpe der burde blive århusianere!

PiaLyng


Cille

Uha Bawa...så tror jeg Pia bliver ked af det, nu har hun jo valgt den ud hun gerne vil have..og det jo så en af de 3 :D

Bawa

Citat fra: Cille Dato 28. Maj 2011, kl. 00:41
Uha Bawa...så tror jeg Pia bliver ked af det, nu har hun jo valgt den ud hun gerne vil have..og det jo så en af de 3 :D
Åh! Hvilken en af mine hvalpe har hun valgt?!!!

Cille

Citat fra: Bawa Dato 28. Maj 2011, kl. 02:00
Citat fra: Cille Dato 28. Maj 2011, kl. 00:41
Uha Bawa...så tror jeg Pia bliver ked af det, nu har hun jo valgt den ud hun gerne vil have..og det jo så en af de 3 :D
Åh! Hvilken en af mine hvalpe har hun valgt?!!!

Den store silver angora :)

PiaLyng

#23
Anja - er NÆSTEN ked af det :-$.. Men du jo altid velkommen til at nusse, når vi kommer på udstillinger med ham, til den tid! :lol:
Jeg er ihvertfaldt heeeelt solgt :-$..

Shamua

Jeg kan godt li den bette angora dreng! Han er lidt noget specielt! :love:

Vh. Marianne

Mustela


Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Bawa

Citat fra: PiaLyng Dato 28. Maj 2011, kl. 22:33
Anja - er NÆSTEN ked af det :-$.. Men du jo altid velkommen til at nusse, når vi kommer på udstillinger med ham, til den tid! :lol:
Jeg er ihvertfaldt heeeelt solgt :-$..
Åh hvor er du sød! Jeg tager da helt sikkert i mod tilbuddet, hehe :P