Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Weekends hygge og hvalpe billeder

Startet af Dark Crystal Ferret, 28. Maj 2011, kl. 19:42

Dark Crystal Ferret

Jeg fik jo besøg af mine to piger i denne weekend. Og Kelly og Nadia havde virkelig glædet sig til at se hvalpene en sidste gang inden de skulle sælges.
Sidste gang de så hvalpene var hvalpene kun 2 uger. Og ikke særlig sjove.
Så pigerne skulle lige sluge at totterne ikke gnidder ligge stille og sove i deres arme længere, men heller vil ud og lege.

Jeg fik lidt billeder af pigerne og hvalpene. Og så har pigerne også taget lidt billeder sammen med mig af hvalpene hver for sig.

De er 7 uger og 3 dage gamle i dag. Og vejer mellem 385g og 570g
Eliose Pretty Pearl er mindst og Mailo størst.

Nadia med Mariposa Diamond Star.




Mariposa havde ikke leget med børn før.. Men det blev hurtigt anerkendt som en ok ting. Og så var det sjovt med en der gerne ville lege vild leg.




Nadias hår var også sjovt.



Kelly og Eliose hygge på sofaen.







Dette billede blev ikke så godt, men historien bag det er sjov. For Eliose forelskede sig i Kellys Hår elastik og ville ikke accepterer et nej. Hun suttede på den og bed og legede med den. Kunne slet ikke stoppe igen. Det så virkelig sjovt ud mens det stod på. Kelly var nød til at sætte sit hår om efter hun lagde Eliose ned. Elastikken var pladder våd, så vi måtte også finde en ny til hende.


Nadia og Mailo Kessler Nightlight







Og så lidt af mine og pigernes billeder af hvalpene. Pigerne valgte baggund og katte kurv og holdte hvalpene i ro (hvilket jo i sig selv er en umulig opgave) Og jeg stod for at tage billeder.

Her Mailo Kessler Nightlight.






Eliose Pretty Pearl





Mariposa Diamond Star.



Emil... nej Mariposa... Hun ligner altså sin mor så enormt den tøz.










Pernille

Det ser ud til at have været en hyggelig weekend :D  :)
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Shamua

Hold op nogle lækre billeder. Helt fantastiske billeder af Mailo :D

Vh. Marianne

Louise V

Sikke nogen dejlige billeder  :D
De er rigtige søde og se på og både nadia og kelly ser ud til at hygge sig med de små skønheder <3

lille_thor

Åh hvor er det nogle dejlige billeder. Kan godt forstå pigerne har glædt sig :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

A_M_T >Team Unique Ferrets<


FerretParadise

Sikke nogle dejlig og sjove billeder, jeg kan godt li når der er en lille historie bag sådanne billeder her.  :)

Gud hvor jeg glæder mig til mine hvalpe bliver så store.  :P
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Hvor ser det bare ud til at I har en dejlige weekend... Du må hilse dine piger fra os, og fortælle at vi glæder os til at møde dem.. :)

Sølvsten


Dark Crystal Ferret

Tusind tak alle sammen  :)

Jamen vi har også haft en dejlig weekend sammen med hvalpene. Og pigerne nyder de kan lege med dem og hygge. Eller ligger med en sovene hvalp på maven når de ser tv.
Så det har bestemt været hyggeligt.

Peter jeg skulle hilse fra Nadia og sige hun glæder sig til at se jer også.. især Ramses :lol:
De kommer jo med på dooking så de er spændte på at komme over og sige hej til jer og sige hej til Ramses igen.

Mustela

Totalt søde næser :) De er bare skønne <3

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Dark Crystal Ferret


Maloubi

Hvor er de nuttede! Den mørke er godt nok flot! :-)

tullehesten

Hold da op hvor er de søde! :D Kan rigtig godt lide Mailo!  :P