Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Beautiful Bandits 5 uger

Startet af FerretParadise, 30. Maj 2011, kl. 15:06

FerretParadise

Ja så blev de skønne banditter 5 uger, tiden går godt nok hurtigt.
De er alle bare så søde, og jeg bruger virkelig meget tid i deres hvalpegård.

Drengene har fået deres navne, de er stadig i samme rækkefølge som tidligere.
Jeg har endnu ikke valgt den pige som jeg vil beholde, og derfor har pigerne ikke fået navne. Men jeg har alligevel skrevet pigenavnene, over pigebillederne, de skal jo ikke snydes, nu drengenes navne er offentliggjort.


Tempting Wild Bill of FerretParadise. 264 gram.


Striking Texas Jack of FerretParadise. 252 gram.
Ledig


Handsome Butch Cassidy of FerretParadise. 289 gram.


Pretty Boy Floyd of FerretParadise. 276 gram.


Hunky Jackson McKoy of FerretParadise. 279 gram.


Stunning Sundance Kid of FerretParadise. 290 gram.

Så kommer pigernes navne:

Foxy Kissin' Kate Barlow of FerretParadise
Lovely Cattle Kate of FerretParadise
Sweet Calamity Jane of FerretParadise
Adorable Thorny Rose of FerretParadise

Der er også en ledig pige, jeg ved dog endnu ikke hvilken af dem.


1. pige. 228 gram.


2. pige. 241 gram.


3. pige. 220 gram.


4. pige. 237 gram.
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

De er bare sååååååååååååå dejlige... <3

Er stadig helt væk i dreng nr. 5 og pige nr. 2... eller Hunky Jackson McKoy of FerretParadise og pige 2.. :P
Det er nogle rigtig dejlige billeder og de små krudtugler... :)

KariN

De er altså bare så fine :) og sikke nogle gode navne :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lille_thor

Aww de bliver jo smukkere og smukkere hver gang
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Julie Stuhr

De er altså en lille smule søde, de brune bisser  :-$

Starshineferrets

helt underbart ljuvliga <3 Älskar dessutom namnen!

Louise V

Hvor er de bare skønne allesammen  :)
og der er da noget vildt charmerende over  Texas Jack <3

lussingen

Åhhhh der var de jo <3 Jeg har glædet mig hele dagen til at skulle se billederne :dans:
Det er vist ikke nogen hemmelighed at jeg er helt forelsket i Butch Cassidy, Honky Jackson McKoy og Sundance Kid :fnis: De tre drenge har stjålet mit hjerte!!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

CitatDe tre drenge har stjålet mit hjerte!!!
2 eller 3...hvem tæller?? Vi ved vist alle at du ikke gør  :P :P :P Men måske gør Ann...eller en anden hvalpekøber jo!! De er jo nuttede hele bundet. <3

Masa

Pige nr. 3!  :love:
Dejlige børn  :)

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 30. Maj 2011, kl. 19:13
CitatDe tre drenge har stjålet mit hjerte!!!
2 eller 3...hvem tæller?? Vi ved vist alle at du ikke gør  :P :P :P Men måske gør Ann...eller en anden hvalpekøber jo!! De er jo nuttede hele bundet. <3

Griner højt... Øhhh jeg kan vist godt allerede nu afsløre. at lige netop de 3 drenge kommer til at bo i Viby :fnis: Og ja, helt ærligt, hvem tæller??? Jeg gør ikke, og Stig KAN ikke :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

CitatGriner højt... Øhhh jeg kan vist godt allerede nu afsløre. at lige netop de 3 drenge kommer til at bo i Viby  Og ja, helt ærligt, hvem tæller??? Jeg gør ikke, og Stig KAN ikke
HAHAHA...var det ikke meningen at du skulle have 2??? Men ja...en fra eller til... :P

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 30. Maj 2011, kl. 19:23
CitatGriner højt... Øhhh jeg kan vist godt allerede nu afsløre. at lige netop de 3 drenge kommer til at bo i Viby  Og ja, helt ærligt, hvem tæller??? Jeg gør ikke, og Stig KAN ikke
HAHAHA...var det ikke meningen at du skulle have 2??? Men ja...en fra eller til... :P

Jo, du har helt ret 8) Men som bekendt kan planer lige pludselig ændres, og som du selv gjorde mig opmærksom på forleden, så ender vi aldrig med det antal dyr vi har planlagt :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

alvin

Hvor er de altså kære....
Pige nr. 2   <3 <3 <3

www.fraekkefritter.dk

Eliza

mit hjerte smelter og hvor er det hårdt ikke og kunne komme på nettet og se på de super skønne bebser lige når man har lyst.. nu skal der snart vælges ann og jeg er virkelig spændt  :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.