Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Marshall løbegård

Startet af Lenac, 2. Juni 2011, kl. 13:56

englefugl

jeg ville bare lige spørge om DET ER MULIGT AT FÅ DEN LØBEGÅRD MED MÅTTE TIL UNDER 1000 KR? :D for synes virkelig at det er dyrt for et "metalhegn" og en "plastikmåtte" må jeg indrømme ;) men hvis den ikke findes billigere må jeg bare finde mig i det og købe den, der er ikke så meget andet at gøre.  :ja:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: englefugl Dato  8. Juni 2011, kl. 00:13
jeg ville bare lige spørge om DET ER MULIGT AT FÅ DEN LØBEGÅRD MED MÅTTE TIL UNDER 1000 KR? :D for synes virkelig at det er dyrt for et "metalhegn" og en "plastikmåtte" må jeg indrømme ;) men hvis den ikke findes billigere må jeg bare finde mig i det og købe den, der er ikke så meget andet at gøre.  :ja:

Hvis du er kreativ og bekendt med det mest alm håndværktøj kan du jo kreare en selv;O)

PiaLyng

De link Masa sender, er faktisk fine. især det tyske (der forstår jeg da lidt mere.)

Men hvis man vil have 11 panels (kunne ikke finde den 11 panels) - så skal du bruge 8 panels + 3 ekstra led, som de så fint sælger. De fleste har så 2 bunde - en til bunden og til toppen..
Det giver i alt - ifølger valuta omregneren = 1496,79

Så det kan næsten være lige meget om man køber i usa igennem shopusa, eller om du bestiller fra tyskland :).. Der nok lige et par 100kr at spare :)..

englefugl

nå ja det bliver jo næsten det samme :) bortset fra at man faktisk får en taske med for den pris i USA  :D men det der shopusa, er det billigere at gøre det på den måde end at købe den direkte fra butikken?

AlisVolatPropiis

Ja det er billigere....for de tager ikke specielt meget for fragt....og regner ud fra hvor meget den fylder -ikke hvor meget den vejer, som normalt er faktoren for fragtpris -og sådan en løbegård vejer en pæn slat

Eliza

ShopUSA sørger også for at der er betalt told og moms i den pris så jeg synes ikke det er så slemt. Hvis du ser på de løbegårde der findes herhjemme så koster de hurtigt over 600kr og de er langt fra samme kvalitet, størrelse + stort set alle ildere vil kunne komme ud af dem. Nogle kan komme ud af en Marshall men for det meste hjælper en ekstra Bund/top. Men jeg ville aldrig gå fra min i længere tid af gangen hvis der ikke var andre i nærheden.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

englefugl

ja, jeg har lige været inde og kigge på det, og der stod der at det kun ville blive 700 kr. kan det passe? :)

Line

Har du huset at lægge prisen for at få den sendt til shopusa oven i?

englefugl

nå nej det glemte jeg ;) men tror at det bliver 890 kr så. men det er da også betydeligt billigere end 1500 kr :D

Line


englefugl

ja :) men det eneste der bekymrer mig nu er om det bliver taget i tolden?  :S

PiaLyng

Shopusa sørger vist for at told osv er betalt, så man slipper for problemet med tolden herhjemme. - hvad jeg lige har fattet..

Malene

Citat fra: PiaLyng Dato  8. Juni 2011, kl. 16:46
Shopusa sørger vist for at told osv er betalt, så man slipper for problemet med tolden herhjemme. - hvad jeg lige har fattet..
Præcis. Det er jo netop en af de smarte ting ved ShopUSA. Man ved lige præcis hvad man skal betale og kan ikke risikere at få en ekstra regning senere.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

englefugl

nå ok :D det var bare en der sagde til mig at det kunne blive taget i tolden, så jeg blev helt forvirret, for synes da også at der stod at der var told og det hele med i prisen ;)

mette11

Når du bruger shopusa kommer den igennem tolden lige som alle andre pakker der kommer ind i dk, men de kan se at den er fortoldet allerede og sender den bare videre uden at gøre noget ved den. Du kommer ikke til at betale told to gange selvom de tager den til toldkontrol.