Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Marshall løbegård

Startet af Lenac, 2. Juni 2011, kl. 13:56

Anne

prisen man får på shopusa er fast og inkluderer det hele, det er det der er så smart.

englefugl


Dyrenørden

Tror i man kan betale med visa elektron?

Dyrenørden

Jeg skal også have købt en marshall løbegård men kan bare ikke finde den på wallmarts side vil du smide et link?

Dark Crystal Ferret

#34
Citat fra: Dyrenørden Dato 29. Juli 2011, kl. 13:35
Tror i man kan betale med visa elektron?

Hvis det er i udland kan du godt bruge Visa Elektron ja.
Men ved ikke om du mener at betale med visa elektron på shopusa.
Det har jeg ikke selv prøvet. Men i følge banken så virker det på normal vis som et visa dankort når du bruger det i udlandet - og på net shops i udland mm.
Men jeg syndes faktiks ikke det gør så meget at betale told på tingene fra Usa. Den amrikanske doller er så lav for tiden, så vi fik her den 1 Juli 4 bunde til kravlegården noget legetøj og og køjer og noget ferretone fra usa. Prisen var 500 kr i usa omregnet til DDk.. Og tolden lå på 325 kr som vi betalte på posthuset da vi fik pakken.
Med kravlegården gav vi da vi købte den med to bunde og noget legetøj - bla blæksprutten, elefanten og nogle køjer, 1650 kr i alt. altså ialt  med fragt fra Ferretdepot og told.
Det syndes jeg faktisk ikke var galt, iforhold til hvad jeg havde forvendtet at det kunne stige op på.

Så vi gidder ikke bruge shopusa med mindre self vi skal have noget stort hjem eller sådan noget - et bur eller lig. Så kan det måske svarre sig - det ved jeg så ikke  :fnis:

Og jeg betaler i øvrigt også med visa elektron i ferretdepot  ;)

Namilla

Told er ikke udregnet ud fra vægt... told er udregnet efter dels købesum, men tolden på tøj er fx noget andet, end tolden på fx spil...så man kan desværre sjældent regne ud 100% hvad det bliver i told...

mette11

Tolden er ikke ret meget. Jeg har givet henholdsvis 0% og 2,?% i told på ting til ilderne. Men som Namilla skriver kan man ikke altid regne med toldsatsen, for der findes ikke en kategori for de ting og derfor er det lidt forskelligt hvad det kommer ind under. Der findes ufattelig mange toldsatser, men det er helt klart ikke tolden man skal frygte. Momsen kommer altid på og det er 25%. Jeg aner ikke om Wallmart har sådan nogen og jeg kan ikke finde nogen der har skrevet om det. Jeg kender ikke til Visa Elektron, men det må stå på din banks side. Eller også kan du prøve at indtaste oplysningerne og se.

Dyrenørden

Tak for svar. så tror jeg bare jeg køber direkte fra ferretdepot :)