Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Angora banden, og så ham der ikke er det :) ... 2uger

Startet af Cille, 2. Juni 2011, kl. 21:44

Cille


AlisVolatPropiis

Jeg kan faktisk heller ikke se hvad Cille skriver!! :lol:

Cille

fedt så kan jeg skrive noget rigtigt ondt....muhaaaaa :lol:
Trine er en sur,ond,dum søster lagkage, som til hver udstilling tæsker alle vores dyr, bare for hun kan vinde :lol: :lol: :lol:

AlisVolatPropiis

HVIS jeg KUNNE se Cille...så villle jeg sikkert sige....det løgn løgn løgn og latin hvad hun siger....heldigvis kan jeg ikke se det...så jeg nøjes med at smile fjollet og savle lidt med jævne mellemrum :P :lol:

Cille


AlisVolatPropiis


Dark Crystal Ferret

Haha Trine..
Pas nu må du ikke ender som sidste år :P LOL

Men må give dig ret.. de er virkelig skønne alle sammen i dette kuld.
Det er jo så også yndlings Titania  :love: der er mor.. så det giver vel så selv  :P

Cille

Jeg overvejer at sparke mor Titania, fordi hun bliver bedre og bedre.... og de bliver kønnere og kønnere de små.
(friste friste og kriblende i mine fingre :fnis:)

Haha minder mig om at igår da dyrlægen var her..... for putte nogen i himlen(hvilket ikke var sjovt).
Så fik alle mand tjek osv og Ludo fik at vide han bare var tyk, og jeg bekymrede mig uden grund:
Men så så carl ole titania, og det var inden han havde mærket hende igennem.... men  siger så...eiii det ligner da en fin drægtig tæve :lol:
hvortil jeg rødmende måtte tilstå hun altid så sådan ud :lol:.-.... og hun faktisk havde hvalpe :fnis:
Som så også fik lille tjek..men det var mest nusse tjek :fnis:
Men altså jeg håber hver gang hun bare taber en lille smule... men nixen bixen...stadig lige fed :fnis:

Dark Crystal Ferret

Men Cille.. af alle de hvaler jeg kender, så er Titania nu den smukkeste :lol: :dans:

Cille

Jaja hun er super smuk..men det ikke sundt at være en hval...Hun har jo fået fedt organer, og gangart "a la and" :lol:

Soelberg`s SUN ferret