Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Angora banden, og så ham der ikke er det :) ... 3uger

Startet af Cille, 9. Juni 2011, kl. 21:11

Cille

Så de blevet 3 uger.
Jeg har så bestemt det skal være en form for tema kuld...de skal alle have en title foran deres navn (folk vælger det selv).
3 af dem har fået navne
(en af dem har jeg givet en title,da jeg ikke lige har snakket med hende som har reserveret ham omkring det)

Forløbige navne er.
Prins Nitten
Sir Nigel
Lord Gabriel

vægten siger angora pigen 91g,angora drengen 112g, Nitten 104g, Nigel 118g, Gabriel 124g

Angora Pigen...som jeg selv synes er så bedårende




Lord Gabriel, som er kuldets brokke-øre




Prins Nitten, som så er min lille UPS  :-$ :lol:




Angora Drengen, han er så den der har lidt travlt,og farter rundt




Sir Nigel som er ham der total legesyg




Lidt fælles af dem alle





Louise V

De ser godt nok flotte ud :love:

den er da også ret lækker din lille "ups" :fnis: den har pæne aftegninger :)

Cille

Ja han er lidt lækker :D...hans aftegn tror jeg så forsvinder med tiden... men han har bare været min længe og kan ikke bærer at sælge ham.
Han var jo efternøleren og meget lille da han blev født..så holdt meget øje med ham...nok derfor han vandt mit hjerte <3

Lena og Peter

HANNE......... :@

Jeg er helt sikker på at hvis du bibber nittens stregkode i panden så kommer der til at stå " Tilhøre Ilderbanden"...  :P

Hold op hvor er de bare blevet tykke øhhh store og dejlige.. :love:
Nogle rigtig dejlige billeder..  :)

rikki

Jag vill också ha en angora ju!!!
Helt underbara allihopa! <3 <3 <3
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

Cille

Citat fra: ilderbanden Dato  9. Juni 2011, kl. 21:49
HANNE......... :@

Jeg er helt sikker på at hvis du bibber nittens stregkode i panden så kommer der til at stå " Tilhøre Ilderbanden"...  :P

Hold op hvor er de bare blevet tykke øhhh store og dejlige.. :love:
Nogle rigtig dejlige billeder..  :)

Hehehe ...tror bare stregkoden ville melde fejl :lol:
Men de er da groet en del, og farverne bliver tydeligere/forandre sig meget :)

Cille

Citat fra: rikki Dato  9. Juni 2011, kl. 22:05
Jag vill också ha en angora ju!!!
Helt underbara allihopa! <3 <3 <3

Tak...jamen så må du jo have fat i en angora :D

rikki

Jag måste nog verkligen det, har väntat länge nog tycker jag! :)
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

PiaLyng

De så skønne, lækre, vidunderlige osv osv osv osv :-$.. :love: <3

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Shamua

 :sang: For du har trukket Nitten!.... :love: .. Hanne, jeg er SÅÅÅÅÅ glad for han skal blive hos dig.. Han er noget HELT specielt den lille fyr :love: Da jeg endelig fattede at det var ham du ville beholde, blev jeg helt varm indeni  :P  :fnis:

Og iøvrigt! Godt at de alle er afsat! For hold kæ.. hvor er de bare lækre! Mums!!

Vh. Marianne

KariN

Hvor er de kære :) og sikke nogle gode navne de har fået :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

bettinaangel

Hvor er de altså alle sammen smukke;o) og Lord Gabriel lyder helt fint synes jeg hehe.....

Line


Cille

#14
Citat fra: Shamua Dato 10. Juni 2011, kl. 01:51
:sang: For du har trukket Nitten!.... :love: .. Hanne, jeg er SÅÅÅÅÅ glad for han skal blive hos dig.. Han er noget HELT specielt den lille fyr :love: Da jeg endelig fattede at det var ham du ville beholde, blev jeg helt varm indeni  :P  :fnis:

Og iøvrigt! Godt at de alle er afsat! For hold kæ.. hvor er de bare lækre! Mums!!

Jeps han er Nitten..... og har tit jokket i en af deres lorte...dog ikke bidt i den :lol:
Men det passer jo til ham ,for det var ikke min plan, men gør ikke noget da jeg jo ville have efter pluto....så må jeg bare lave om på mine andre planer....IGEN :lol:
Men ja han var særlig fra han kom ud, og det var jo ham du var med til at se blive født...den lille skid på knap 6g.

Citat fra: KariN Dato 10. Juni 2011, kl. 08:33
Hvor er de kære :) og sikke nogle gode navne de har fået :D
Tak...synes også det fine navne, selvom det styre jeg jo ikke...kun det med de skal have titel denne gang...men det stadig frit valg for købere

Citat fra: bettinaangel Dato 10. Juni 2011, kl. 11:50
Hvor er de altså alle sammen smukke;o) og Lord Gabriel lyder helt fint synes jeg hehe.....
Det er da godt du synes det fint til ham, og ja de er ret smukke...men det synes jeg nu om de fleste ilderhvalpe :fnis:

Citat fra: Line Dato 10. Juni 2011, kl. 13:10
hvor bliver de fine
Tak Line...det synes jeg også