Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Angora banden, og så ham der ikke er det :) ... 4uger

Startet af Cille, 15. Juni 2011, kl. 22:39

Cille

Så de "næsten" blevet 4 uger..bliver de imorgen,men jeg havde lyst til at tage billeder idag :D
Vægten siger:
Pigen 122g,Standard drengen 146g, Sir Nigel 158g, Lord Gabriel 162g og Prins Nitten 138g

Lille pigen har så haft lidt med hendes forben(mest hendes venstre)...jeg troede faktisk den ene var brækket...men hun er undsersøgt idag, og hun har "løse" led, men det burde hun vokse sig fra, siger dyrlægen....tror faktisk hun selv ved det,for hun ligger/bevæger sig meget roligt.

Fælles Billeder




Prins Nitten



Angora Pigen



Lord Gabriel



Angora Drengen



Sir Nigel


FerretParadise

Ann Hillerslev.


lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Shamua


Vh. Marianne

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter


Sølvsten



alvin


www.fraekkefritter.dk


PiaLyng


SaraJ


Jenny

Smuk smuk smukke babyer <3 Thihi, hende den lille pige hvalp skal hjem til miiiiig :love:
Hilsen Jenina.

mette11

CitatSmuk smuk smukke babyer  Thihi, hende den lille pige hvalp skal hjem til miiiiig
Bare lige for at blande mig lidt...men var det ikke dig som ikke havde plads til Smillas ven hun boede sammen med?? Jeg forstod det sådan at de to ildere skulle have nyt hjem, men i kun kunne tage den ene af de to og den anden derfor er til salg nu...men hvorfor får du så en hvalp i stedet for at Smilla kunne beholde sin ven som hun kendte og boede sammen med??