Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Angora banden, og så ham der ikke er det :) ... 4uger

Startet af Cille, 15. Juni 2011, kl. 22:39

Jenny

Citat fra: mette11 Dato 17. Juni 2011, kl. 19:33
CitatSmuk smuk smukke babyer  Thihi, hende den lille pige hvalp skal hjem til miiiiig
Bare lige for at blande mig lidt...men var det ikke dig som ikke havde plads til Smillas ven hun boede sammen med?? Jeg forstod det sådan at de to ildere skulle have nyt hjem, men i kun kunne tage den ene af de to og den anden derfor er til salg nu...men hvorfor får du så en hvalp i stedet for at Smilla kunne beholde sin ven som hun kendte og boede sammen med??

Jamen det er da helt i orden at du spørger :) Jeg ville også gerne have taget ham, men min kæreste kan desværre slet ikke klare lugten af hanner, og har det svært nok med at vi har bare én ilder, men hun har accepteret at vi får denne hunhvalp fordi jeg er så forelsket i hende som jeg er! (Og for lige at skære det ud i pap, så har det hele tiden været meningen at vi skulle have en hvalp i år - men satte det på pause da vi fik Smilla - som jeg tog hjem udelukkende fordi jeg havde hende fra hun var hvalp, og kun solgte hende fordi der hvor jeg var nødt til at flytte hen pga personlige årsager ikke kunne have dem!) ;)
Hilsen Jenina.

Cille

Så svare jeg også lige... Der er helt klare aftaler(særaftaler) om denne hvalp, og hvis så fremt der sker noget(uanset hvad) skal den herhjem til mig igen.

Anne

Bare lige for en bemærkning, så lugter en kastreret kan ikke det mindste mere end en steriliseret hun. Faktisk lugter en fertil hun værre end en kastreret han.

mette11

CitatJeg ville også gerne have taget ham, men min kæreste kan desværre slet ikke klare lugten af hanner
Så vidt jeg ved lugter kastrerede hanner da ikke mere end hunner!! Undskyld jeg siger det, men for mig giver det altså ikke nogen mening...

CitatSå svare jeg også lige... Der er helt klare aftaler(særaftaler) om denne hvalp, og hvis så fremt der sker noget(uanset hvad) skal den herhjem til mig igen.
Dejligt at i har lavet aftaler...

Jenny

Citat fra: mette11 Dato 17. Juni 2011, kl. 21:00
CitatJeg ville også gerne have taget ham, men min kæreste kan desværre slet ikke klare lugten af hanner
Så vidt jeg ved lugter kastrerede hanner da ikke mere end hunner!! Undskyld jeg siger det, men for mig giver det altså ikke nogen mening...

Smilla er ikke fertil, og hvalpen skal steriliseres når hun er gammel nok. Min kæreste synes de lugter mindre, og så må jeg bøje mig. Og at det ikke giver nogen mening for dig kan jeg jo sådan set ikke gøre noget ved. Og jeg siger det lige igen, det har hele tiden været meningen vi skulle have en (tæve)hvalp i år, jeg tog udelukkende Smilla tilbage fordi jeg havde hende som hvalp og ikke ville have hun skulle blive kastet yderligere rundt med.
Hilsen Jenina.