Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Beautiful Bandits 8 uger

Startet af FerretParadise, 20. Juni 2011, kl. 16:16

FerretParadise

Så blev de små banditter 8 uger gamle, og i dag har de så været ved dyrlægen for at blive chippet og sundhedstjekket. Det tog de rigtig flot, jeg er meget stolt af dem.


Tempting Wild Bill of FerretParadise
648 gram.


Striking Texas Jack of FerretParadise
568 gram.


Handsome Butch Cassidy of FerretParadise
639 gram.


Pretty Boy Floyd of FerretParadise
644 gram.


Hunky Jackson McKoy of FerretParadise
662 gram.


Stunning Sundance Kid of FerretParadise
731 gram.


Lovely Cattle Kate of FerretParadise
512 gram.


Foxy Kissin' Kate Barlow of FerretParadise
520 gram.


Adorable Thorny Rose of FerretParadise
483 gram.


Sweet Calamity Jane of FerretParadise
448 gram.
Ann Hillerslev.

lussingen

Det er de smukkeste banditter jeg nogensinde har set <3
Men... Hvad er det lige Barlow laver på billedet??? Hun skulle vel aldrig vaske tæer??  :fnis:
Tænk engang, på fredag flytter de tre drenge herhjem, det er slet ikke til at forstå. Hold da fast, der bliver liv og glade dage herhjemme :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ja Barlow er som sin mor, hun kan vaske de poter og ben ret meget. Det er åbenbart meget vigtigt.  :lol:

Ja snart får du dine drenge hjem, og jeg kan virkelig godt forstå at du glæder dig, de er super søde. Ja søde er faktisk ikke et ord der dækker helt hvordan de er. Disse hvalpe har været de letteste hvalpe jeg nogen sinde har haft.  <3
Ann Hillerslev.

Louise V


Eliza

Nøj de bliver smukkere og smukkere, hvordan det så kan lade sig gøre forstår jeg ikke  :fnis: Nu er der kun meget meget kort tid til jeg skal have min lille bandit hjem og hendes søster, der bliver godt gang i huset  :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

helt fantastiska <3 Calamity Jane är ju en avbild av sin far!

Shamua

Hold op hvor er de blevet flotte nu.. Ikke at de ikke var det før, men nu synes jeg virkelig de er smukke <3 Dejlige billeder..

Vh. Marianne

FerretParadise

Tak.  :)
De var ellers lidt våde, for de havde lige badet i en bajle, så de ser lidt sjove ud i pelsen, men det bare vand.

Ann Hillerslev.

Shamua

Hehe, det kan være det er derfor, de er blevet rene :P

Vh. Marianne

Lena og Peter

Hvor er de blevet store og fine.... Det var super dejligt at se dem i weekenden... Det er nogle rigtig skønne hvalpe..  <3