Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Angora banden, og så ham der ikke er det :) ... 5uger

Startet af Cille, 23. Juni 2011, kl. 01:50

Cille

Så har de rundet 5 uger...alle har åbnet øjnene, og er så småt ved at lære det med at gå på bakken.
De er nogen dejlige hvalpe, rolige,men dog frække som hvalpe nu er... men de elsker at putte/hygge hos mennesker.

Alle har også fået navne nu, og inden folk nu siger noget til måske det ene navn.
Så gider jeg ikke en navne debat....Jeg har ikke valgt det   ;)

Sir Nigel... 264g





Lord Gabriel... 261g





Kejser Milo... 254g





Fyrstinde Pilaph... 194g





Prins Nitten... 223g




Lena og Peter

Hvor bliver/var de bare dejlige... Et super billede af Nitten hvor han bare flader helt ud... :fnis:

Sølvsten


FerretParadise

Sikke nogle dejlige billeder.
Hvor ser de bare dejlige ud.  :)
Ann Hillerslev.

KariN

Hvor er de altså kære :D Ja det billede af ham Prins Nitten der flader ud er da bare for godt :D Man får helt lyst til at kramme ham :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dark Crystal Ferret


rikki

När ingen av dessa ska flytta hem till mig borde det vara förbjudet att lägga ut sådana här bilder.
Avundsjuk!!!! Vill också ha såna sötnosar ju! <3 <3 <3
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

Jenny

Nurh, Pilaph hun er bare den skønneste! :love:
Og det billede hvor Nitten flader helt ud er da for kært :dans:
De er jo faktisk alle sammen vidunderlige :D :D
Hilsen Jenina.

Cille

Citat fra: ilderbanden Dato 23. Juni 2011, kl. 07:52
Hvor bliver/var de bare dejlige... Et super billede af Nitten hvor han bare flader helt ud... :fnis:

Tak :D... jeg synes også de dejlige, og ja han var lidt sød på det billede.. men det var inden jeg fandt min sok frem...de kunne ikke stå på "glat karton" :fnis:

Citat fra: Sølvsten Dato 23. Juni 2011, kl. 08:17
De er smakshamrende dejlige

Tak, det synes jeg også :D

Citat fra: FerretParadise Dato 23. Juni 2011, kl. 08:35
Sikke nogle dejlige billeder.
Hvor ser de bare dejlige ud.  :)

Tak... ja det så også nu man skal skynde sig at få billeder,for om 1 uge spæner de afsted :fnis:

Citat fra: KariN Dato 23. Juni 2011, kl. 09:25
Hvor er de altså kære :D Ja det billede af ham Prins Nitten der flader ud er da bare for godt :D Man får helt lyst til at kramme ham :D

Tak... det ville han nyde fuldtud at blive over-krammet :D

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 23. Juni 2011, kl. 09:35
De er virkelig fine Hanne ;)

Takker, men kan de næsten blive andet med den mor de har ;) :D

Citat fra: rikki Dato 23. Juni 2011, kl. 10:38
När ingen av dessa ska flytta hem till mig borde det vara förbjudet att lägga ut sådana här bilder.
Avundsjuk!!!! Vill också ha såna sötnosar ju! <3 <3 <3

Ja det burde det faktisk :lol:... men skal jeg putte dig på min liste med angora køber ;)... for der er jo muligvis flere på vej..så du siger da bare til :D

Citat fra: Jenny Dato 23. Juni 2011, kl. 14:51
Nurh, Pilaph hun er bare den skønneste! :love:
Og det billede hvor Nitten flader helt ud er da for kært :dans:
De er jo faktisk alle sammen vidunderlige :D :D

Ja hun er det mest bedårende,elskelige lille væsen... og lige så sød hun ser ud,ligeså rolig og kærlig er hun <3 <3
Men ja de er jo alle på hver deres måde pragtfulde.... og det jo ikke kun mine små basser :D

Starshineferrets

ljuvliga smånosar! <3  helt imponerad över hur lite nosfel de har!

Cille

Citat fra: Starshineferrets Dato 23. Juni 2011, kl. 19:46
ljuvliga smånosar! <3  helt imponerad över hur lite nosfel de har!

tak... men synes nu de har en del næsefejl, men det sidder bare ens og pænt :lol:
Især Pilaph og så Nigel...de andre er bare små fejl, men de 2 har altså arvet farmands grimme næse.
Men det er mest næsen der ser ud til at være hævet/fortykket , ikke noget med revner/huller...svært at forklare.


Louise V


alvin


www.fraekkefritter.dk

PiaLyng