Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Byggeprojekt

Startet af Metnil, 15. Februar 2009, kl. 20:05

Metnil

Vi har rigtig haft gang i hammer og søm herhjemme i Brabrand i løbet af ugen.. :)

Vi besluttede os for at give vores dejlige pindsvin et nyt bur, da det andet ikk var stort nok synes jeg :)

Så De sidste 3 dage er der blevet udsted blod,sved og tårer men nu er det så næsten blevet færdigt!

Vi mangler at få lavet låget færdig som skal ligge ovenpå når ilderne er ude :)
Den plastic kasse der kan ses på nogle af billederne skal der jord i (men selvfølgelig fik vi sne idag så jorden er frossen og så kan man ik stjæle noget udenfor :@  :fnis:)

Og så vil jeg da lige vise frem:

Buret måler 30Hx 70Lx70B










Bibber nyder sit nye hjem  :love::



- Alle materialer er købt i Bauhause og har kostet os lige omkring 500 kr  :D

RockaHulla

Hvor er det fint & fancy!

DarkGirl

Iiih, hvor er det flot! 8)
Og sød lille pindøffer. :love:

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Namilla

Jeg vil ikke anbefale jord udefra... det indholder alt muligt skidt... køb istedet en pose ugødet spaghnum i bauhaus (eller et supermarked)...så ved I, at der ikke er alle mulige sprøjtemidler osv i...

PiaLyng

åh det jo mega lækkert :D!
og han er såååå smuk  :-$

Amazing Ferret

Sikken et heldigt pindsvin  :D

Metnil

Citat fra: Namilla Dato 15. Februar 2009, kl. 21:58
Jeg vil ikke anbefale jord udefra... det indholder alt muligt skidt... køb istedet en pose ugødet spaghnum i bauhaus (eller et supermarked)...så ved I, at der ikke er alle mulige sprøjtemidler osv i...

tanken havde strejfet mig.. Havde tænkt mig at hente det fra vores skov.. Men du har nok ret, der er nok også alt muligt i..

Godt tænkt ;)

Metnil

Tak for alle de søde ord  :-$ :love:

Det er nu Kæresten og svigerfar der har stået for selve byggeriet.. Jeg har hjulpet en smule (men er dog en HAT med en hammer :P  :fnis:)

Så indkøb og indretning har været min afdeling.. Jeg rendte rundt i bauhaus "Øh undskyld.. jeg skal bruge sådan en.. øøhm.. noget træ og et lille langt stykke træ og sådan en øøhm.. vinkel.. hvor finder jeg sådan en?

No wonder ekspedienten gloede underligt på mig.. :P Total pige i et byggemarked.. men det var sjovt var det!  :lol: :lol:

RockaHulla

Hi hi bruger den løbehjul?  :fnis: Det kan da ikke gå så hurtigt, eller gør det?

Julie Stuhr

Jeg vil SÅ gerne have sådan en Bibber-fin én :D

Metnil

Citat fra: RockaHulla Dato 16. Februar 2009, kl. 00:55
Hi hi bruger den løbehjul?  :fnis: Det kan da ikke gå så hurtigt, eller gør det?

Pindsvin ELSKER løbehjul..! Det er et MUST i et bur til sådan en lille én :)

Hurtigt? Ork jo!  :ja: Man må endelig ikke tage fejl af pindsvin.. sådan nogle små nogen kan virkelig løbe hurtigt!!!
De bevæger sig jo normalt rimelig langsomt, men det ser så sjovt ud når den så endelig løber! det ser ud som om den lige hiver op i skørterne så benene kommer frem, og så spurter den bare afsted ;)  :lol:

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

RockaHulla

Citat fra: Metnil Dato 16. Februar 2009, kl. 11:38
Citat fra: RockaHulla Dato 16. Februar 2009, kl. 00:55
Hi hi bruger den løbehjul?  :fnis: Det kan da ikke gå så hurtigt, eller gør det?

Pindsvin ELSKER løbehjul..! Det er et MUST i et bur til sådan en lille én :)

Hurtigt? Ork jo!  :ja: Man må endelig ikke tage fejl af pindsvin.. sådan nogle små nogen kan virkelig løbe hurtigt!!!
De bevæger sig jo normalt rimelig langsomt, men det ser så sjovt ud når den så endelig løber! det ser ud som om den lige hiver op i skørterne så benene kommer frem, og så spurter den bare afsted ;)  :lol:

Nåååååh, hvor sødt!  <3
Ja, film, FILM! Kom med det  :D

Metnil

Her er en film..

Det er dog ikke fra os.. det er en jeg har fundet på youtube.. :)

http://www.youtube.com/watch?v=TGu1qYqy6Z0&feature=related

Det ser SÅ sjovt ud! :P  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: