Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

To Beautiful Bandit Tøser

Startet af Eliza, 27. Juni 2011, kl. 21:31

Eliza

Nu er de jo blevet 9 uger i dag så i skal ikke snydes for billeder selvom de to piger er kommet hjem til mig  :) Men jeg opgav enkelt billeder og fik nogle hvor de sov i stedet  ;)
De er virkelig nogle skønne piger med fuld fart og de kan ting jeg ikke troede var muligt for hvalpe i den alder  :S og så æder de som sindsyge-ja rigtige hvalpe <3  :lol:


Lovely Cattle Kate of FerretParadise (Catli)


Adorable Thorny Rose of FerretParadise


Catli


Tøserne


Og lige et med halvbror Crush

Jeg synes godt nok ikke det er sjovt at tage billeder af de her to banditter, så håber i kan leve med kvaliteten  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Drengene vinker til deres søstre :)
De er bare så smukke.
Og hvor er jeg misundelig over, at dine piger kan gå sammen med Crush, her er det indtil videre kun Minnie som drengene kan sammen med ;)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ihh tak for billederne.  :)
Nu tror jeg bestemt at der er en i Frankrig der bliver glad, hun vil jo så gerne se billeder af sin lille pige.  ;)

Jeg synes også det er super dejligt at se, at de kan sammen med Crush, det er bare skønt, og så mangler du bare de sidste to madammer.  :P
Ann Hillerslev.

Anne

Ih de er kære :D

Hvordan kan det være at Eliza har den hjemme der skal til frankrig? eller har jeg misforstået det?

FerretParadise

Hun har fået den med hjem, så de to piger har hinanden. Vi regnede med at det ikke ville blive helt let, at sammenføre med hendes andre ildere, og ja, så har de to piger hinanden.
Hun skal passe den indtil den er 15 uger og er klar til at rejse, altså indtil Petfoods.
Ann Hillerslev.

Anne

ok, tak for svaret :)

Jeg håber at det viser sig at være den bedste løsning, men det er selvfølgelig altid umuligt at forudsige hvordan det vil gå med dyr.

Cille

Eliza det for dårligt at du opgav de enkelt billeder :lol:... nej puha jeg kender det for godt...de er alle steder og det med billederi deres alder,det bare blaaaaaaa :lol:

Lena og Peter

Hvis jeg ikke har fået skrevet det før... Et stort tillykke med din dejlige tøs... Hun er altså dejlig.

FerretParadise

Citat fra: Anne Dato 27. Juni 2011, kl. 22:31
ok, tak for svaret :)

Jeg håber at det viser sig at være den bedste løsning, men det er selvfølgelig altid umuligt at forudsige hvordan det vil gå med dyr.
Indtil nu er det bestemt den rigtige løsning.
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Tillykke Eliza :D hun er bare smuk :D og det er søsterlein også :D

KariN

Hvor er de fine de to tøser :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Jeg synes helt klart det er den bedste løsning at få hende hjem, for når jeg ser på de to piger hvor meget glæde de har af hinanden så er jeg ikke i tvivl  :love:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

vackraste flickorna <3 Och duktig Crush!