Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Out of Place, Out of Time - 7 veckor...

Startet af Starshineferrets, 28. Juni 2011, kl. 21:54

Starshineferrets

...och inte speciellt mycket större, även om det går framåt. De går upp i vikt lite i taget, och flera av dem känns ännu oerhört små, men jag tror att de tar sig med tiden. Pigga, glada och aktiva är de hur som helst allihop, även om de just nu är mer i storlek med de 4-5 veckors valpar jag är van vid :(











lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

FerretParadise

Det kan da godt være, at de ikke er så store lige nu. Men jeg ved, at de helt sikkert vil komme efter det, og blive meget mere muskuløse og godt bygget end mange andre ildere.

Og så er de bare pisse smukke, uha uha, dem der kommer til at få disse hvalpe, er meget heldige.  <3
Ann Hillerslev.

Bawa

Amen for satan da..... Dem kan du sgu godt være stolt af, Sara!!!!!

Lena og Peter

Jeg er nu ligeglad med om de er små lige nu... De er skønne... <3

lussingen

Hvor har de nogle fantastisk smukke ansigter <3
Det er virkelig nogle meget meget smukke hvalpe <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Always Miss Behaved :love: .. De er alle reserveret, ikke?   :-$   :X

Vh. Marianne

Cille

kan godt være de små, men så har de STOR charme :D

Dark Crystal Ferret

Nej hvor er de bare søde!!!!!
Sikke nogle kære ansigter :love: De er da bare noget af det kæreste <3

Eliza

Jeg ville ikke brokke mig hvis en eller to eller fem flyttede ind hos mig  <3 Så må jeg bare finde på endnu mere arbejde til Ronnie så han slet ikke har tid til at brokke sig  :lol: :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

holmer

Ej sara, du må ikke vise sån nogle billeder herinde. De er satma blevet lækre Puha <3

alvin


www.fraekkefritter.dk

Starshineferrets

Hittade Evermore död igår när jag kom hem, han låg precis som han sov men jag kände genast att något var fel när jag såg honom. Tidigare på morgonen hade han lekt med syskonen, och även om han ännu var liten och verkligen inte såg nått vidare ut, så var han såpass pigg och aktiv att jag faktiskt trodde att han skulle klara det här.

Han kommer skickas för obduktion på måndag.

Är fortfarande i fullständigt chocktillstånd, och jävligt less på det här nu :(

mette11

Neeeeej hvor ufattelig sørgeligt  :o Det er jeg sgu ked af at høre  :( Kondolerer mange gange  :'(

Shamua

Det gør mig ondt at læse :( Kondolerer mange gange :(

Vh. Marianne