Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Angora banden, og så ham der ikke er det :) ... 6uger

Startet af Cille, 1. Juli 2011, kl. 00:30

Cille

Ja så runder de 6 uger og det med billeder er blaaaaaaaaaaa... så de er ikke helt så gode.
En af dem har skiftet navn(pigen), og jeg har en debat med mig selv om jeg skal beholde hende eller ej :lol:

Prins Nitten 290g



Lady Karisma 248g



Lord Gabirel 345g



Kejser Milo 348g



Sir Nigel 353g


lille_thor

Åh altså de blir jo smukkere og smukkere hele tiden :D
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

rikki

Jag är så totalt kär i Lady Karisma! <3

Och hittar jag pengar under madrassen så kommer jag att övertala dig om att hon ska
flytta till Sverige! :dans:

Så nu ska jag leta pengar! ;)
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

Dark Crystal Ferret

Hold da op, er der allerede gået en uge.. jeg syndes lige at 5 ugers billederne var der :fnis:
Men de er jo ikke blevet mindre smukke på den uge. Jeg må også sige jeg altid har syndes Lady Karisma havde et meget unikt ansigt og jeg syndes hun er helt enormt nuttet <3
Jeg glæder mig til at følge dem. Skal de alle sammen ud til nogen her på forumet? hvis jeg må sprøge.
Så man kan blive ved med at følge dem? :dans:

Lena og Peter

De er altså bare rigtig skønne... Men det ved du jo jeg synes.. :P

Shamua

Jeg kan da godt forstå det er et dilemma for dig, hun er godt nok blevet lækker! Mums... <3

Vh. Marianne

Minority ferrets

Ja så må vi hellere sige det igen..... Neeeeeeeiiiiiiiihhhhhhh..... hvor er de dejlige :D Jeg kan bare slet ikke stå for alle de lækre hvalpe der er kommet indtilvidere i år :D Hver gang jeg ser nye billeder kalder jeg på Jimmy som da også lige er nødt til at se nogle flere haha... Heldigvis bliver han ikke træt af det ;)

smukke smukke SMUKKE basser  :love:
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

PiaLyng

Jeg synes min Sir Nigel er læææækker <3!
Glæder mig så meget til at skulle hente ham :love:

Amazing Ferret


Cille

#9
Citat fra: lille_thor Dato  1. Juli 2011, kl. 01:44
Åh altså de blir jo smukkere og smukkere hele tiden :D

Tak..det synes jeg også :D

Citat fra: rikki Dato  1. Juli 2011, kl. 02:34
Jag är så totalt kär i Lady Karisma! <3

Och hittar jag pengar under madrassen så kommer jag att övertala dig om att hon ska
flytta till Sverige! :dans:

Så nu ska jag leta pengar! ;)

Hun er altså også så lækker at se på...så meget at det gør helt ondt indeni.
Men jeg har da en mini klon der ligner, hos Medusa...så kan da være du når at finde penge til hun er gammel nok :fnis:...altså ved jo så ikke om hun bliver så mørk, men ansigtet er det samme.

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato  1. Juli 2011, kl. 07:16
Hold da op, er der allerede gået en uge.. jeg syndes lige at 5 ugers billederne var der :fnis:
Men de er jo ikke blevet mindre smukke på den uge. Jeg må også sige jeg altid har syndes Lady Karisma havde et meget unikt ansigt og jeg syndes hun er helt enormt nuttet <3
Jeg glæder mig til at følge dem. Skal de alle sammen ud til nogen her på forumet? hvis jeg må sprøge.
Så man kan blive ved med at følge dem? :dans:

Ja tiden går alt for stærkt :S
Pia er her, jeg er her( og tror nok jeg beholde Karisma  :fnis:...dum som jeg er, men jeg føler jeg dør hvis jeg sælger hende :lol:), hende der skal have Milo er ihvertfald på ilderforum...Gabriel's måske ejer er da bruger herinde,men har så faktisk ikke lige hørt fra hende(så har skrevet for høre om hun stadig er interesseret eller hvad).

Citat fra: ilderbanden Dato  1. Juli 2011, kl. 08:03
De er altså bare rigtig skønne... Men det ved du jo jeg synes.. :P
Ja det ved jeg godt...især den ene af dem....som jeg skal have lænket fast til mig på udstillinger,for ellers forsvinder han ;) :fnis:

Citat fra: Shamua Dato  1. Juli 2011, kl. 12:02
Jeg kan da godt forstå det er et dilemma for dig, hun er godt nok blevet lækker! Mums... <3

Ja kæmpe problem :fnis:... og det er så åndsvagt,for jeg har da ilder nok.... men hvad, så kan folk da se det ikke penge eller salg for enhver pris jeg går op i :fnis:

Citat fra: Minority ferrets Dato  1. Juli 2011, kl. 18:06
Ja så må vi hellere sige det igen..... Neeeeeeeiiiiiiiihhhhhhh..... hvor er de dejlige :D Jeg kan bare slet ikke stå for alle de lækre hvalpe der er kommet indtilvidere i år :D Hver gang jeg ser nye billeder kalder jeg på Jimmy som da også lige er nødt til at se nogle flere haha... Heldigvis bliver han ikke træt af det ;)

smukke smukke SMUKKE basser  :love:
Tak :)
Der er nu heller ikke noget så sødt som billeder af hvalpe... jeg er bare træt af dem lige nu..de hører ikke efter når jeg siger de skal sidde stille, så jeg kan få gode billeder...næ nej, jeg skal "tumles" og cam. skal ædes

Citat fra: PiaLyng Dato  1. Juli 2011, kl. 19:06
Jeg synes min Sir Nigel er læææækker <3!
Glæder mig så meget til at skulle hente ham :love:
Ja han er en Darling...som bare slet ikke gad sammen-arbejde med mig igår :fnis:

Citat fra: Amazing Ferret Dato  1. Juli 2011, kl. 19:21
Karisma er bare sååååååå bedårende <3 <3
Ja hun er for lækker, og så rolig...og lidt en pylre røv :fnis:

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

katja74

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Cille

Tak... synes også selv at de har fået ok navne :D

Chanette

 ;) Lord Gabriel må meget gerne flytte ind her hos mig.... Kan huske da jeg så han for første gang....... Han er sq bare en dejlig, lækker een... <3

alvin


www.fraekkefritter.dk