Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Angora banden, og så ham der ikke er det :) ... 6uger

Startet af Cille, 1. Juli 2011, kl. 00:30

Dyrenørden

Hvem er tilbage? De ser da alt for dejlige ud!!!

Cille

De har faktisk været "optaget" inden de blev født :lol:... der har så været en smutter på pige karisma, men nu har jeg valgt at beholde hende selv :lol:...jeg følte bare jeg skulle dø hvis jeg solgte hende.
Og ja det fuldstændigt åndsvagt at beholde 2 selv...men hvad jeg er nu heller ikke en af de mest normale personer i verden :lol:

Men Medusa har også små hvis det er du mangler... men de er jo så kun 1uge.
Der er så ikke så mange angora.... 2stk og er i tvivl om den ene af dem overlever.(men det jo så naturens gang)

Dyrenørden

Okay jamen det ville passe mig fint at der gik lidt tiden inden jeg fik en ny hjem så jeg kan nå at komme på plads i min nye lejlighed :)

Cille

Der er billeder af dem på min hjemmeside (du trykker bare på mit banner) og så på hvalpesiden er der link du kan trykke på for se billeder :D
Eller tilføj mig på FB http://www.facebook.com/cilleborgs.ildereferrets

Dyrenørden

Kunnne godt være interesseret i en hvalp fra enten klorofylla og dooley eller Ginger og Ludo! Ihh. de er smukke!

Cille

Ja det er de... Men Klorfofylla og Dooley er der så nok også "optaget" efter... men ikke fra Ginger og Ludo... men der så ikke noget resultat endnu fra nogen af dem... venter selv med spænding..det så godt nok på klorofyllas kuld jeg er spændt på.... det andetkuld ved jeg jo ca hvad det bliver farvemæssigt.

Så gør jeg så opmærksom på at jeg jo heller ikke har de længste tavler ;) :)... men der er da lidt

Dyrenørden

Okay vil da lige holde øje :) Et eller andet sted skal man jo starte :)

Dyrenørden

tilføjer dig lige på FB :) Tror lige vi skal snakke lidt sammen :)