Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

2 etagers hus med udstyr

Startet af Benedicte, 13. Juli 2011, kl. 21:31

Benedicte

Vi har desværre ikke ilder mere, og skal ikke have nogen i øjeblikket. Jeg har set diskussionen om ilderbur eller ej, og vi synes at buret var en god beskyttelse for vores ilder. Når hun vågnede kom hun straks ud, og når hun sov, kom hun i sin hængekøje. Det er jo meget lydløse dyr, og det er skrækkeligt, hvis man kommer til at skade dem, fordi man ikke er opmærksom på, at de er vågne.

Nå, men vi har et tip/top stort ilderbur i 2 etager med plastikbunde, som er nemme at gøre rene, og fuldt udstyret med hængekøjer, bakke osv. Transportkasse (til kat, tror jeg) og mange andre ting har vi også.

Er der nogen der er interesseret?

Når man ser de skønne billeder af jeres ildere, får man helt lyst til at få en ny ...

Dark Crystal Ferret

Vi kunne godt være interesseret, hvad er prisen?
Og har du billeder af noget af det?

Shamua

Hvad er det for en transport kasse? Har du et billede? Hvis det ikke er den Dark Crystal Ferret er interesseret i kunne jeg godt være det :)

Vh. Marianne

Anne


Benedicte

Hej med jer, vi samler lige buret og lægger billeder ud. Ang. transportkassen er det vist bare en til katte, den var ok til at sidde med i bilen, men den var ikke helt udbrydersikker for en fin, lille dame.

Benedicte

#5
Hej,

Hermed billede af buret (med 2 hjørnebakker, der også kan bruges uden for buret, vanddunk, 2 hængekøjer, 2 gå-seler og 1 forlænger-gå-sele, transportkasse og legetøj.

Buret er 90 cm højt, 87 cm langt og 50 cm dybt. Vi synes selv, det er i rigtig fin stand :-), men se selv på billedet. Det hele sælges for 800 kr.

Vi bor i Allerød.

http://imageshack.us/photo/my-images/199/p7146738.jpg

Benedicte

#6
n

Shamua

Jeg springer fra kassen igen. Jeg kom til at købe en ny i maxizoo i går :P

Vh. Marianne

Ida


Barky

Citat fra: Benedicte Dato 14. Juli 2011, kl. 21:32
Hej,

Hermed billede af buret (med 2 hjørnebakker, der også kan bruges uden for buret, vanddunk, 2 hængekøjer, 2 gå-seler og 1 forlænger-gå-sele, transportkasse og legetøj.

Buret er 90 cm højt, 87 cm langt og 50 cm dybt. Vi synes selv, det er i rigtig fin stand :-), men se selv på billedet. Det hele sælges for 800 kr.
Vi bor i Allerød.

http://imageshack.us/photo/my-images/199/p7146738.jpg

Tilde - læs...  :lol: :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Ida

Citat fra: Barky Dato 17. Juli 2011, kl. 01:43
Citat fra: Benedicte Dato 14. Juli 2011, kl. 21:32
Hej,

Hermed billede af buret (med 2 hjørnebakker, der også kan bruges uden for buret, vanddunk, 2 hængekøjer, 2 gå-seler og 1 forlænger-gå-sele, transportkasse og legetøj.

Buret er 90 cm højt, 87 cm langt og 50 cm dybt. Vi synes selv, det er i rigtig fin stand :-), men se selv på billedet. Det hele sælges for 800 kr.
Vi bor i Allerød.

http://imageshack.us/photo/my-images/199/p7146738.jpg

Tilde - læs...  :lol: :P

ej for satan, jeg kan godt mærke at det er midt om natten  :lol:

Isht

Jeg kunne godt være interesseret, hvor bor I? :)

Benedicte