Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

En fantastisk tid

Startet af lussingen, 15. Juli 2011, kl. 21:34

lussingen

Jeg bliver simpelthen nødt til at dele min glæde med Jer :)
Vi har jo fået 3 hvalpe i huset og jeg skal love for, at der er kommet liv og glade dage.
Vores eneste erfaring med hvalpe er jo som flere af jer ved Speedy, og han var absolut ikke en behagelig hvalp for at sige det pænt :S
Men hvor er det bare fantastisk når man får hvalpe i huset, der er som hvalpe nu engang skal være :dans:
Vores tre drenge er glade, legesyge, charmerende, kærlige, kontaktsøgende, nysgerrige, frække, milde og absolut helt fantastiske <3
Samtidig har det været som at få små børn i huset igen: jeg står tidligt op, jeg tænker meget i mad og jeg tørrer en hel del lort op :lol:
Lige nu sidder jeg her på gulvet omgivet af 3 legesyge hvalpe. De gamle ligger rundt omkring og putter, de deler ikke helt vores begejstring for de små :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Og du er så absolut en fantastisk hvalpekøber.  :)
Ann Hillerslev.

mette11

Hvor er det bare dejligt... :) Hvalpe kan virkelig skabe glæde omkring sig  <3

Går det godt med sammenføringen??

lussingen

Ann: Mange tak :-$

Citat fra: mette11 Dato 15. Juli 2011, kl. 22:10
Hvor er det bare dejligt... :) Hvalpe kan virkelig skabe glæde omkring sig  <3

Går det godt med sammenføringen??

Jeg synes egentlig det går ret godt. Jeg vil dog sige, at de 3 drenge er meget langt fremme i skoen og ikke har så meget respekt for de ældre :fnis: Og når man opfører sig på den måde, ja, så koster det jo lidt øretæver :fnis:
Dyrene har jo fået deres eget værelse og buret er smidt ud, og det har faktisk været rigtig godt. De har masser af plads, så de kan søge væk fra hinanden.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Ja lidt tæsk kommer man sjældent udenom jo... :fnis: Sådan er det jo...
Men det lyder da rigtig lækkert! Fedt de har fået eget værelse  :dans:...det er de garanteret rigtig glade for  :)...men igen...Mette - hvor er billederne??  :fnis:

Eliza

Jeg kan virkelig godt forstå din glæde  :) da jeg fik min første hvalp fra Ann var det også noget helt specielt, glad, harmonisk, kontaktsøgende og fræk som en hvalp skal være det  :dans: og det er bestemt ikke dårligere anden gang  ;)

Synes det er fedt du endelig fik dine hvalpe  :D
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.