Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

ARG! Dumme dumme mennesker!!!

Startet af Dyrenørden, 1. September 2011, kl. 21:29

Dyrenørden

Skrev på en annonce på en ilder på GOG bare af nysgerrighed. Skal ikke have flere ildere. Nå men der følger så en hel del foder med ilderen da jeg spørger hvilket skriver hun kyllingefoder er sikker på det må være en fejl og skriver om ikke hun mener rå kylling eller killinge foder men nej hun mener kyllingefoder! Og nu er hun så ved at skælde mig ud for jeg ved da ikke noget. Desuden prøver hun at sælge et hjemmelavet ilderbur til over pris der ikke er holdbart og så er buret på billederne indrette med hø! Hader virkeligt mennesker der ikke sætter sig ind i hva de anskaffer sig!

Malene

Hvad søren består kyllingefoder egentlig af? Jeg går ud fra at det næsten er rent korn og sådan? :S
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Dyrenørden

Malene: Ja div. slags korn vil jeg tro. Nå jo og så fik den også æg. Skrev til hende at hvis det virkeligt var kyllingefoder den fik så var hun ved at slå den ihjel! Hmm. tænker lidt på om det kan være hende der blev omtalt herinde for noget tid siden der behandlede sin ilder som en gnaver men hvor veninden fik hende overtalt til at sælge den. Måske det er den

Malene

Jeg tror desværre der er mange ildere, som man aldrig hører om, der ikke bliver behandlet som de dyr de er; rovdyr, så det behøver ikke være den samme :(
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Dyrenørden

Citat fra: Malene Dato  1. September 2011, kl. 21:48
Jeg tror desværre der er mange ildere, som man aldrig hører om, der ikke bliver behandlet som de dyr de er; rovdyr, så det behøver ikke være den samme :(

Åh. det skærer i mit hjerte at tænke på. Kan slet ikke forstå det ikke er logik for folk at sætte sig ind i hvad dyr de får. Jeg er på alle mulige forumer rundt omkring der angår dyr jeg har haft eller vil have. Men er jo så også noget af en dyrenørd ;) Selv mine dyrepasser kolleger siger jeg er en nørd ;)

Malou

Jeg har set den annonce... Havde også en dårlig mavefornemmelse da jeg læste den :( Stakkels stakkels ilder...