Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

phoebe er hjemme igen.

Startet af Randi, 2. September 2011, kl. 22:09

Randi

Idag kørte kæresten og jeg til varde efter Phoebe. En lille tur på tre timer hver vej.
:-P  Var bare helt fantastisk at få hende i mine arme igen. Hun har ændret sig lidt, ikke meget af sind men nok til at jeg lagde mærke til det. Men kan man andet efter den tur hun har været igennem. 
Hun skal til et dyrelæge tjek næste uge. Håber alt er som det skal være. Da vi kom hjem med hende valgte vi at vise mio hende med det samme, han kunne godt kende hende og var vildt nysgerrig for at undersøge hende og snuse hende i hovedet. Men Phoebe kunne ikke kende ham. Hun blev bange spranh på ham og skreg ham ind i hovedet. :-(  mio var godt paf og vendte bare enden til hende. Jeg lod ' dem' tage turen og kort efter gik de rundt sammen. Phoebe kom i et bad og fik renset øre. Hyggede sig med at tørrer sig i håndklædet. :-) efter det fik hun lidt olie, mad og vand. Og begge totter blev sat i buret hvor hun hvæste lidt af mio igen. Og så lagde de sig til at sove i køjen.  De har lige været ude og rande lidt rundt. Er tydeligt phoebe er blevet en gammel dame. Mere end hva hun var for syv måneder siden.. 6 år to mrd og 17 dage gammel er hun idag.. Desværre kunne vi ikke finde viktor og det lyder til han ikke er set meget længe.. Ville ønske han også kunne være i mine arme igen og ikke var endt som han nu er. Jeg er lykkelig for at prinsessen igen er hjemme og her blir hun hendes sidste dage sammen med mio på 5. :-)

Dyrenørden

Dejligt at høre i har fået hende igen! Men trist at ikke også Viktor er med :(