Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Udendørs løbegård

Startet af katja74, 9. November 2011, kl. 18:59

katja74

Jeg har fundet den her på zooplus, men er lidt i tvivl om nettet er sikkert nok, hvis det skal bruges til mine guldklumper ??

http://www.zooplus.de/shop/katzen/balkon_garten/katzengehege/182963#more

Nogen der kan hjælpe, da jeg er en KNOLD til tysk  :-$
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

AlisVolatPropiis


Katte har brug for kærlighed og frihed - frisk luft, vind der bevæger bladene, spændende dufte, alt, noget som er en indendørskat nægtet. Men der er situationer, hvor en fri passage er simpelthen for farligt, enten ved trafikken, boligområder med mange hunde, eller er det endda en værdifuld race eller avlskat

I sådanne tilfælde, er dette denne kattebur ideelt til at tilbyde din katteven et udendørs sted at være. Her kan de udleve deres ønske om frihed i et sikkert miljø.

Skelettet er lavet af træ og kan gøres til et rigtig katte paradis. På grund af størrelsen på 3 x 4 meter kan nemt det nemt indeholde kradsemøbler, naturlige træer, huler, katte huse, vandkilder og foderautomater, alt kan imødekommes.Lav din egne havemøbler og nyd det med din kat Plantning af katteurt, baldrian eller Cyperus giver en ekstra kærkommen forandring.

Buret er lavet af robust træ og bidesikkert net. Et gitter tag forhindrer dyrene i at  undslippe. Det indvendige af kabinettet er let tilgængeligt via to døre.



Tilbehøret på billedet hører ikke med
Der er absolut nødvendigt at man er to personer til at opbygge
* Leveres i alt 6 kasser. Fire kasser indeholder med hængslet, foldbar længderetningen og sideværts dele
Inkluderet i pakken er en unbrakonøgle. Du skal bruge en stjerneskruetrækker, 10 ringgaffelnøgler og en akku-boremaskine


Bemærk venligst:

Lad aldrig kæledyr uden opsyn.
gitter afstand: ca 2 cm
Beskyt dit kæledyr mod sol, regn og kulde.

Uden pleje vil tømmeret tørre ud og blive skørt eller forvride sig., og bliver iøvrigt grimt. Sørg derfor en regelmæssig grundig rengøring og pleje dit katte kabinet. Vi anbefaler at skylle i overensstemmelse hermed til udendørs brug. Du skal huske at bruge beskyttelses produkter der er godkendte til dyr. Vælg et beskyttet sted for at reducere vejrrelaterede slitage.





Husk at du altid kan skrive til zooplus -også på engelsk :)

FerretParadise

Det der net kan ilderne kravle igennem.
Ann Hillerslev.

Anne

det tænkte jeg også ann, men i trines står der at gitterafstanden er 2 cm? men 2 x hvad?

katja74

Tak Trine  ;) (du er ikke glemt med de hylder  :) )

Anne & FerretParadis...... samme var min tanke, om nettet var i orden til fritter
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

AlisVolatPropiis

Katja det var da så lidt :) og du kontakter bare når du har tid, så længe du ikke sælger til andre, så kan det godt vente :D

katja74

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  9. November 2011, kl. 22:24
Katja det var da så lidt :) og du kontakter bare når du har tid, så længe du ikke sælger til andre, så kan det godt vente :D

Dét gør jeg ikke... En aftale er en aftale, og dem bryder jeg ikke :)

Kan du evt. oversætte for mig, en tekst til petzoo på tysk, med forespørgsel på maske størrelsen og tykkelsepå gittere?
Ku godt kaste mig ud i en gang googletranslate.. Men virker en smule useriøst :)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Anne

De forstår godt engelsk, jeg går ud fra du mener zooplus? jeg har i hvert fald skrevet til dem på engelsk flere gange og fået svar.

AlisVolatPropiis

Jeg vil gerne hjælpe med at oversætte, men så god er jeg ikke den anden vej.. :) der udover så forstår de faktisk som oftest engelsk i firmaer i tyskland :) det er måske bedre? :)

og tak :)

katja74

Så er der sendt en forespørgsel på maske str. og tykkelse på nettet.

Venter spændt :)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Eliza

Jeg tænker lidt på hvad du vil gøre med bunden? I det materiale der er brugt tænker jeg også man kan gøre det billigere selv og så få det med masker man ved er ildersikre :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

katja74

De har svaret mig tilbage, at de ikke anbefaler den til fritter, da de ville kunne enten bide eller arbejde sig ud igennem nettet.

Men har regnet på det, og indkøber vi selv diverse ting.. hvor nettet er mår/mink net... vil det ikke koste os over 4.000 kr.

Bunden bliver net nederst, store have fliser oven på... og så jord/græs oven på.

Påbegynder det til næste år, lige så snart jorden er til at grave i igen. Både min far og bror er tømre, sååå kan betale for arbejdslønnen med en go gang grill ;)

GLÆDER mig så meget til det er færdigt, til at indrette det og ikke mindst til at lukke drengene  ud i det.... lidt som et lille barn til juleaften  :dans:
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Eliza

Ja det var jo svært at se hvad net der var på.. men dejlig de er ærlige omkring det :)

Det lyder godt nok billigt synes jeg, men ok min ildergård er nok også mere en fæstning  :lol: og en del større ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

katja74

Citat fra: Eliza Dato 19. November 2011, kl. 19:03
Ja det var jo svært at se hvad net der var på.. men dejlig de er ærlige omkring det :)

Det lyder godt nok billigt synes jeg, men ok min ildergård er nok også mere en fæstning  :lol: og en del større ;)

Hvor stor er Jeres, hvad kostede den.... og må man evt. komme på visit og se den ?? :)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Eliza

Citat fra: katja74 Dato 19. November 2011, kl. 21:08
Citat fra: Eliza Dato 19. November 2011, kl. 19:03
Ja det var jo svært at se hvad net der var på.. men dejlig de er ærlige omkring det :)

Det lyder godt nok billigt synes jeg, men ok min ildergård er nok også mere en fæstning  :lol: og en del større ;)

Hvor stor er Jeres, hvad kostede den.... og må man evt. komme på visit og se den ?? :)

Vores er 44kvm og 200 høj. Der er støbt en mur i bunden der er 90+ cm og 25-30cm bred. Den kunne godt gøres billigere, men jeg er nok en smule krævende med sikkerheden og alligevel ville jeg måske ændre et par småting til en anden gang ;) men prisen vil vi helst ikke tænke for meget på men et sted mellem 25-30  :o ups..

Når jeg engang er kommet hjem fra hospitalet og vi er faldet til så er du velkommen ;) jeg håber snart at få taget nogle billeder af den.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.