Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hvor skal din ilder hen hvis du dør ?

Startet af lille_thor, 15. November 2011, kl. 19:47

lille_thor

Jeg har tit tænkt meget på hva nu hvis jeg dør eller bare kommer slemt til skade. Hvor skal mine ildere så hen og være/bo.
Mit ønske hvor ilderens sku hen er : nidhug sku hjem til Tendzin. Thor, sif og skotta skulle hjem til Christina og jimmy ( minority ferrets)
Hvor sku din/dine ilder hen ?
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Amazing Ferret


lille_thor

Ja oki men det er så 11 mdr siden der er skrevet på den sidst ca. Så den kan ha ændret sig mange gange efter og der er kommet nye til.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Amazing Ferret

#3
Ja men derfor er det da ok at skrive i den alligevel ;)

Og det er ok at søge lidt inden man laver en ny tråd. Der er jo tit tråde om det samme

lille_thor

Jeg synes bare jeg engang ville skrive på et tråd men den ville ikke slå det op fordi det var for længe siden der sidst var skrevet i den.
Så undskyld igen erika :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Amazing Ferret

Du skal da ikke undskylde  :D

Jeg tror nu ikke der er noget der lukker en tråd hvis den er for gammel. Jeg ved den spørger om du nu er sikker på du vil poste i en gammel tråd og så skal man jo bare svare ja

mette11

Man kan sagtens skriv i gamle tråde. Der kommer bare en sikkerhedsadvarsel op og så skal man bare bekræfte at man vil poste indlægget.  ;)

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred