Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Flash din ilders udetilbehør

Startet af Mewz, 18. November 2011, kl. 22:57

mette11

CitatGider de de dér babyaktivitetstæpper særlig meget?
Mine gider ikke...de har både en fra Marshal og en af Annas...men de var kun spændende de første par dage. Jeg bytter så meget rundt på deres legetøj, så de har forskelligt og "nyt" hele tiden. Det som generelt er hit her er tunneler og fiskestænger og for Sigi er bolde altid et hit!  ;)

Minority ferrets

Mine elsker det :) men de er så også MEGET glad for legetøj. Jeg gør som Mette og bytter meget ud i det :) og så er det som nyt for dem :)

Da vi sidste år oplevede hvor fed lucifer blev besluttede vi at visse legeredskaber blev brugt som treat i stedet for godbider! Det hjalp på hans vægt OG de elsker når jeg har nyt legetøj med hjem ;)

Det seneste jeg har købt er 2 x kanin skind! Damn det er et hit hehe... Og super for instinkter osv :) det kan man jo også komme pivedyrene i :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html