Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Lift til DIU?

Startet af Dyrenørden, 10. Januar 2012, kl. 17:37

Dyrenørden

Hejsa

Da jeg bare skyndte mig at tilmelde Paya og El Camino til DIU for at få pladser tænkte jeg ikke lige over hvordan jeg skulle komme derhen så nu står jeg og vil meget gerne afsted men da jeg ikke har kørekort er det lidt svært. Er der evt. nogen jeg vil kunne få et lift af? Jeg bor i Hadbjerg mellem Randers og Århus :) Jeg skal selvfølgelig nok give til Benzinen :)

på forhånd tak :)

Amazing Ferret

Jeg skal leje en bil så du kan godt køre med mig hvis det er  :D

Dyrenørden

Yiiiir! :D Du er min helt i skysovs! Vil gerne give lidt til leje af bilen også hvis det er :) Kører du så hjem samme dag?

Shamua

Så løste det hele sig jo :D

Vh. Marianne

Dyrenørden


Julie

Nu dit problem løste sig, så kan det være der er nogen der kan løse mit også :P Jeg vil helst undgå at skule køre, for jeg er ikke glad for at køre bil.. Er der nogen der kan give et lift - også fra Århus eller Randers? Selvfølgelig mod kørepenge :)

Amazing Ferret

Citat fra: Dyrenørden Dato 10. Januar 2012, kl. 18:05
Yiiiir! :D Du er min helt i skysovs! Vil gerne give lidt til leje af bilen også hvis det er :) Kører du så hjem samme dag?

Ja jeg kører hjem igen efter udstillingen  :D

Dyrenørden

Super :D Ej hvor er det altså bare fedt :) Du må lige finde ud af hvad jeg skal give og så skrive til mig :)

lille_jill

Nogen de har en ledig seng som vi kan låne den weekend?