Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Aryas AVATAR kuld 2012 - Så kom de til verden :)

Startet af Shamua, 10. Maj 2012, kl. 01:35

Shamua

Ja som skrevet i parringstråden, har Arya fået 5 overlevende skønne hvalpe  <3

Temaet for disse bliver som overskriften siger: AVATER

Arya har egentlig været rigtig dygtig og ladet mig være med til det hele. Hun ville ABSOLUT føde de første to hvalpe i skødet på mig  >:|

Men det går ok nu og hun passer godt på hvalpene  :-$

Her er de 5 guldklumper et par timer efter fødslen. Pigen vejer 6g og drengene vejer 7g og 8g.







Og så et fra her til aften  :love:


Deres navne må I vente med til næste uge, men de er også på plads.  :fnis:

1 pige og 4 drenge  :D

Elsker de små knirkere  :love:

Vh. Marianne

FerretParadise

Tillykke med dit første kuld, sikke da en start.  :)

Jeg er så glad for, at der kom en pige, og jeg håber på at det er Beates??

Krydser fingre for dem alle her de næste dage.
Ann Hillerslev.

Zopad

Tillykke med de små :)
Og sikke et dejligt mor/hvalpe billed  :love:
Apollo & Draco <3

Lena og Peter

Jeg glæder mig til at følge dem vokse op på tæt hold.... Men hold kæft de er grimme.. :fnis:

Men det synes jeg nu alle nyfødte ilderhvalpe er.. ;)

Glæder mig til at se flere billeder af den de kommende uger..  :love:

Shamua

#4
Tak :P ja de er ikke for kønne :P

Ann: Jeps, hun er hendes såfremt hun vil have hende :) de er egentlig alle reserveret lige nu, den ene mangler jeg bare at køber er sikker :) så det er jo dejligt  :-$

Vh. Marianne

Sølvsten


Nanna

Stort tillykke med dem! Så dejligt at de sidste har det godt! Og jeg ved at Beate glæææææder sig, er så glad for at der kom en lille pige også. Tillykke igen :D
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Amazing Ferret


PiaLyng


Dyrenørden

Tillykke endnu en gang :D Glæder mig virkeligt til at følge med på tæt hold her :)

AlisVolatPropiis

Tillykke med hvalpene :D De skal nok blive rigtig smukke :)

Shamua

#13
Mange tak skal I have. Nu er der langt om længe løbet mælk til patterne, så nu er der ro i lejren  <3

Vh. Marianne

Dyrenørden

Citat fra: Shamua Dato 10. Maj 2012, kl. 13:45
Mange tak skal I have. Nu er der langt om længe løbet mælk til patterne, så nu er der ro i lejren  <3

<3