Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ilder-udflugt til fårup sommerland :)

Startet af PiaLyng, 18. Marts 2009, kl. 13:20

PiaLyng

Jeg har kontaktet både djussommerlan og fårupsommerland. Og idag fik jeg svar tilbage fra fårupsommerland

Så kan i selv læse mailen.

Hej Pia
Tak for din henvendelse. Det er jo som du nok kan gætte ikke en forespørgsel vi får hver dag, men da vi inviterer hunde i snor indenfor, så skal ildere også have lov. Vi vil dog gerne have lovning på, at de er opdraget og ikke skræmmer andre gæster/ børn. Jeg går ud fra I tager de forholdsregler der er nødvendige i forbindelse med en sådan udflugt.
Lad mig høre, hvis vi kan være behjælpelige med gruppe- entrébilletter el. evt. spisning (dog ikke til ilderneJ)
Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen/best regard
Fårup, et sommerland helt ude i skoven......

Jesper H. Jensen
Arrangementansvarlig


-----------------
Men er der nogen som kunne være med på den idé ?

Amazing Ferret


Winther Ilderen


Namilla

Som også skrevet på forum, så er jeg også med... min families sommerhus ligger 5. min kørsel fra fårup (ca.), så evt. kunne vi spise der? det kunne spare nogle penge... der må bare ikke være løse ildere indendørs i sommerhuset...

PiaLyng

Vi skal bare lige have sat en dato, helst før sommerferien.
Og så fundet ud af hvor mange vil tilmelde sig :). -og måske om hvor mange ildere folk tager med :).

hvordan det hele skal foregå endnu ved jeg ikke :), men der virker til at være lidt interresse for det :D!

Namilla

Er der interesse for at jeg laver en løbegård? Det er nok en fordel at have, både i fårup og hvis vi skal i vores sommerhus bagefter... jeg har træet til at stå, men vil ikke købe hængsler før jeg ved, om det bliver aktuelt...

tzari

Ej hvor er han frisk og frisindet :D Skide godt intiativ jeg er frisk alt efter dato men kan være jeg melder fra hvis min krop er helt busted ;)


MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

Havde tænkt lidt på en weekend i maj :). men kom med forslag til hvad dato kunne være ;)

www.faarupsommerland.dk

lille_jill

Rejseplanen siger, at det tager næsten 7 timer at komme derop :( Men hvis jeg har nogen at følges med, så vil jeg overveje det.

Namilla

Bare ikke den sidste weekend i maj (karneval)

DarkGirl

En skam, der er så langt til Fårup, det lyder til at kunne blive vildt hyggeligt. :ja:

Namilla

Det er nu ikke fordi transporten er så slem... man tager toget til Aalborg og skråt overfor togstationen kører der en bus direkte til Fårup...(ved dog ikke om der kører fårup-busser i maj, men så skal man med bussen mod Blokhus), det tager ca. 40 minutter fra Aalborg...

PiaLyng

Der kører én bus mellem fårup sommerland og aalborg i maj :). (jeg ved det kun fordi jeg kun tager i fårup i lavsæsonen)

Peewit

Uhhh.... Det lyder som en nice idé... Jeg/vi er friske hvis det passer ind i kalenderen... :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

NemoToft

Hej. Alt efter dato, så er jeg frisk på at tage med. De åbner vist først anden weekend i maj. Knus.