Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Aryas hvalpe 1 uge

Startet af Shamua, 17. Maj 2012, kl. 00:02

Shamua

Så blev de kære små 1 uge og alle 5 hvalpe tager fint på dag for dag. De har ikke fået så meget hår endnu, så ja.... de er ikke for kønne  :fnis: men der er dog kommet lidt dun og jeg er sikker på at om en uge eller 2 så er de blevet smukke hvalpe :)
Temaet for hvalpene er som tidligere nævnt, Avatar (filmen)

Her er de alle 5  :love:


Her er pigen. Hun hedder Milkyways Atokirina' Eywa  <3


Og her er drengene. De kommende ejere har valgt deres navne, men ikke deres hvalp endnu, så navnene er ikke blevet fordelt. Men de kommer til at hedde..
Milkyways Sevin Skxawng (Pretty Moron)  :fnis:
Milkyways JakeSully
Milkyways Tsaheylu (Båndet mellem to individer)
Milkyways Tsu'tey (Navnet på den næste klanleder)









Og så lige lidt flere gruppebilleder til at slutte af på  :-$

Fra venstre: Hale dreng, Atokirina', Blå dreng, Ufarvet dreng og grøn dreng :)


Hale dreng øverst, og den anden der kigger frem er Atokirina'  <3


Atokirina' og blå dreng


Og så næsten på en lige række :P - Igen fra venstre: Hale dreng, Atokirina', Blå dreng, Ufarvet dreng og grøn dreng :)


<3




Vh. Marianne

Anne

De er simpelthen så anderledes. jeg vil ikke sige de er kønne, men jeg synes heller ikek de er grimme. Mest synes jeg de er interessante, og så synes jeg jo lidt jeg har del i det efter at have været med i den fødsel :lol:

Jeg glæder mig rigtigt meget til at følge dem!

Shamua

Citat fra: Anne Dato 17. Maj 2012, kl. 00:07
De er simpelthen så anderledes. jeg vil ikke sige de er kønne, men jeg synes heller ikek de er grimme. Mest synes jeg de er interessante, og så synes jeg jo lidt jeg har del i det efter at have været med i den fødsel :lol:

Jeg glæder mig rigtigt meget til at følge dem!
Tak, jeg kan kun gi dig ret i det hele  :fnis:

Vh. Marianne

Malene

Jeg er skuffet over at temaet ikke er Game of Thrones :P
Men de ser søde ud. De ser slet ikke så gamle ud. Måske er de fuzzy :lol: (det er måske kun Anne der kan se det sjove i det).
De skal nok blive nogle fine bamser :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Lena og Peter

Jeg synes det er så dejligt at det går godt med dem og så glæder jeg mig rigtig meget til de får nogel pels..

Jer er helt sikker på de bliver nogle skønne svaner  :)

Shamua

Citat fra: Malene Dato 17. Maj 2012, kl. 02:04
Jeg er skuffet over at temaet ikke er Game of Thrones :P
Men de ser søde ud. De ser slet ikke så gamle ud. Måske er de fuzzy :lol: (det er måske kun Anne der kan se det sjove i det).
De skal nok blive nogle fine bamser :D
Det var også rigtig rigtig tæt på det skete :P Det havde jo været oplagt :D Den må fuzzy må du lige uddybe senere :fnis:
og tak :)

Citat fra: ilderbanden Dato 17. Maj 2012, kl. 07:21
Jeg synes det er så dejligt at det går godt med dem og så glæder jeg mig rigtig meget til de får nogel pels..

Jer er helt sikker på de bliver nogle skønne svaner  :)
Mange tak, de ser allerede mere pelset ud i dag, det går hurtigt fra nu :D

Vh. Marianne

KariN

Dejligt at de klarer sig godt :D Jeg glæder mig til at se hvordan de udvikler sig :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Cille

De små skalder  :) <3
Tænk at andre skulle få et "bart" kuld som jeg også havde med ginger...det sådan nogen kun en mor kan holde af :) <3
Men de blive pæne om 1 uges tid, og de ser jo fine ud selvom de er lidt nøgne :)

Anne

Haha Malene jeg tænkte det samme!

Amazing Ferret

De bliver da pænere og pænere  :D

Eliza

Tænk de allerede er en uge  :S og vildt nok de ikke har fået mere pels, men det kommer jo, ellers har du lavet en helt ny slags ilder  :lol: Godt at se de tager på.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Citat fra: Cille Dato 17. Maj 2012, kl. 13:46
De små skalder  :) <3
Tænk at andre skulle få et "bart" kuld som jeg også havde med ginger...det sådan nogen kun en mor kan holde af :) <3
Men de blive pæne om 1 uges tid, og de ser jo fine ud selvom de er lidt nøgne :)
En mor og morens ejer :fnis:

Citat fra: KariN Dato 17. Maj 2012, kl. 13:03
Dejligt at de klarer sig godt :D Jeg glæder mig til at se hvordan de udvikler sig :)

Tak :) Gør jeg også :fnis: Lige nu kan jeg se udvikling i dem fra da til dag. Pelsen gror stærkt nu, langt om længe :fnis:

Tak Erika :P .. Det hjælper da på det :D

Citat fra: Eliza Dato 17. Maj 2012, kl. 15:33
Tænk de allerede er en uge  :S og vildt nok de ikke har fået mere pels, men det kommer jo, ellers har du lavet en helt ny slags ilder  :lol: Godt at se de tager på.
Ja tiden flyver bare afsted O.o .. Godt jeg har dem 9 uger endnu :fnis:

Vh. Marianne