Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Ilder-udflugt til Djurssommerland :)

Startet af PiaLyng, 20. Marts 2009, kl. 04:00

PiaLyng

Da jeg har skrevet til Djurs sommerland om en udflugt dertil, har jeg da også fået et svar . ;)
Han spørger interseret efter om hvad det går ud på, hvor mange vi kommer osv . :D
Og har så skrevet at vi nok vil stille en løbegård op måske, hvis det var . men at vi ikke helt selv har planlagt det endnu, da der ikke er helt styr på hvor mange osv der kommer  -Jeg har også sagt at hvis vi tager dyrene med, så vil vi også snakke med andre gæster om dem, da det næsten er umuligt andet . ;)

Men skriv lige om dette er noget for dig/jer, for så vil jeg kontakte ham igen med lidt mere viden om hvor mange. (skriv hvor mange i kommer og dyr. Hvad dato det vil passe jer og idéer til dette træf) ;)

lille_jill

Hurra! Der tager det under 5 timer at komme til :) Kommer nok lidt an på økonomien, ellers vil jeg meget gerne.

Julie

jeg ved sgu ikke om jeg tør dukke op. jeg bliver mobbet nok i forvejen med at jeg sidder på diverse ilderfora og tager til ildertræf.. og når så mange af mine venner skal arbejde ude i djurs, ville de da helt dø af grin hvis jeg mødte op  :X  :P
..ej, det kunne da være ganske hyggeligt, men jeg er ikke sikker på at jeg har pengene til det.. ihvertfald ikke nu hvor jeg står uden arbejde

Winther Ilderen

Vi har sesson kort så kommer gerne  :)

SilverDragon

Vi (mig og min kæreste) vil også meget gerne komme. Hvis dagen selvfølgelig passer :lol:
Det er en rigtig fed idag. Håber at flere bakker op omkring den :dans: