Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

forespørgsel hos legoland og givskud zoo

Startet af SilverDragon, 23. Marts 2009, kl. 09:28

SilverDragon

Hej alle sammen.
Så prøver jeg igen i år.
Har nu skrevet en mail til legoland og i år også til givskud zoo, hvor jeg arbejder for 2. år i streg for at se om vi evt. kan holde et træf der også. Så kan jeg give jer en personlig rundvisning.
Håber på positive tilbagemeldinger


tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

SilverDragon

Gviskud har svaret:
Hej Louise.

Der er desværre nogle overordnede veterinære regler, som siger, at vi er et karantæneområde for en lange række dyr (dog ikke hund og kat). Disse dyr må ikke komme levende ud af parken, med mindre de overføres til et andet karantæneområde (f.eks. en anden zoo). Jeres ildere må altså godt komme levende ind – men ikke ud igen.

Så desværre kan det ikke lade sig gøre. Men kom endelig med flere gode idéer.

Vi ses nok en gang i sæsonen J



Med venlig hilsen

Lone Hoy Studskjær

Biolog og  formidler

Winther Ilderen

Håber på positivt svar fra Legoland så  :)

Peewit

Nu ved jeg godt at der er en pænt stykke vej fra Givskud zoo til Aalborg zoo og at det er lidt OT. Men i Aalborg zoo har jeg ALDRIG haft problem med at måtte tage Molly med ind og ud igen. De har aldrig sagt andet end at det er okay når jeg har spurgt om jeg må tage hende med ind.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

SilverDragon

Måske er Ålborg zoo ikke en karantæne zoo. Men jeg respekter ihvertfald deres valg.
Hehe. glæder mig til sæsonnen starter kan ikke vente med at komme i gang igen

Namilla

Hvis der er interesse for det, så kan jeg godt prøve at spørge i Aalborg zoo på lørdag når jeg skal på arbejde?

tzari

da jeg for 4 år siden havde sago med i aalborg zoo, var de meget positive pludselig kom der en dyrepasser hen og sagde jeg da ikke måtte have sådan en med fordi deres hundetilladelse hang i tynd snor(tror nærmere de var sure over han fik mere opmærksomhed end girafferne  :fnis:)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Namilla

Hunde er tilladt i Aalborg zoo idag... men derfor er det jo ikke sikkert at de vil tillade ilderne...

SilverDragon

Du kan altid spørge. Det vil være en god ide.
Ja.. ude i Givskud er alle dyr undtagen hunde og katte banlyst, og det er pga. at det med at det er en karantæne zoo

tzari

Hvorfor får jeg et morbidt billede af en vagt der sidder og skyder vilde fugle der kommer ind  :fnis: :lol: Ej nu skal jeg være seriøs. sry for offtopic  :-$
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

SilverDragon

Det er bare iorden, tænkte lidt det samme. Så bliver det Richard ØSterballer, der kommer til at rende rundt efter os hehe :lol: