Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Årets hvalp

Startet af Sølvsten, 20. Juni 2012, kl. 14:55

Sølvsten

Ja ilder dommer bliver jeg nok aldrig men så kan jeg da  udnævne mig selv som hvalpe dommer.

Jeg har lige fra fødslen af fulgt Kaldi Nur her på Topia. Jeg har bare været skudt i ham.

I går var jeg så så heldig at møde ham i real life hos hans nye ejer og jeg må sige han lever op til alle mine forventninger.

Han var lidt frækt, kluntet, duftede skønt af hvalp, tillidsfuld og ja jeg kunne blive ved.

Åh hvor er han bare dejlig  <3  <3  <3

Amazing Ferret

Tak for de dejlige ord om min hvalp  :D

Og stort tak til dig for at have fundet navnet  <3

katja74

Og så liiiiii et billede af den heldige hvalp ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Nanna

#3
Ej, hvor er du bare sød Christel!!! Jeg elsker ham også SÅ højt, og som du siger, er hans personlighed helt perfekt. En lille klumpe-dumpe som elsker at lege, nusse, sove og spise (kyllinger og kød) :p Og han dufter fantastisk ja! <3 <3

Du ved hvor jeg bor, og dig og Max er mere end velkomne så tit I vil!! :D

Og jeg er jo også vild med navnet - så jeg håber da du også er glad for at jeg har beholdt det og kalder ham Nur! For han er en Nur for mig, uden tvivl!

Katja: http://ferretopia.eu/index.php?topic=7258.0 - det er pasteldrengen her. Jeg har efterhånden også 10000 billeder uploadet på min Facebook, men vi er vist ikke venner der? Ellers kan du bare tilføje mig og se lidt nyere (Nanna Jørgensen).
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

katja74

Hvor er han skøøøøn... kan oz ret godt li pastel  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Zopad

Må vi andre oss tilføje dig som ven på facebook så man kan følge lille nur?  :-$
;)
Apollo & Draco <3

Nanna

Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna