Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Yabba's hvalpe 10 uger

Startet af Amazing Ferret, 22. August 2012, kl. 15:16

Amazing Ferret

Jeg har lige taget lidt billeder af de små sorte bøller  :D




















Miliah


Lena og Peter

De er blevet super skønne..  <3

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Hvor er de søde :D

Kahlua er godt nok meget sort :lol: og enormt smuk :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Ferretale

Wauww de er godt nok smukke  :)

HSS

hold da op hvor er de smukke.... og de ligner bare nogle små vildbasser...

Amazing Ferret

Tak allesammen for de pæne ord om mine hvalpe  <3

FerretParadise

Hvor ser de bare dejlige ud.  :)
Ann Hillerslev.

Cille


dejligste

Ååh gud Erika, jeg ville ønske jeg kunne få en at dine små vidunderlige basser  <3 De er fantastisk smukke..!!  :love:

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

englefugl

aaaaaww hvor er de altså bare søde og smukke  <3 Jeg kunne godt!

alvin


www.fraekkefritter.dk

KittAnderson

Det er godtnok flotte. :)
Men jeg tænker lidt - Er de egentlig sorte når de har den smule maske, som de har? Kan godt se Kahlua ingen har og er MEGET sort, men hvad med de andre?
Og får de ikke mere maske med alderen?

Mette har jo også fået en 'sort' i år, som er blevet standard, grundet lidt maske.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Shamua

Citat fra: KittAnderson Dato 23. August 2012, kl. 11:02
Det er godtnok flotte. :)
Men jeg tænker lidt - Er de egentlig sorte når de har den smule maske, som de har? Kan godt se Kahlua ingen har og er MEGET sort, men hvad med de andre?
Og får de ikke mere maske med alderen?

Mette har jo også fået en 'sort' i år, som er blevet standard, grundet lidt maske.
Hvis du spørger mig, så synes jeg ikke de er sorte :P ... Men det skal jeg ikke afgøre heldigvis!  :fnis:

Men ja, synes også de er rigtig fine Erika. :)

Vh. Marianne