Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Dansk Ilder Forening - træf på naturhistorisk museum århus(afholdt)

Startet af Anne, 31. Marts 2009, kl. 22:16

Anne

Jeg fik ikke lige skrevet at der vil være mulighed for at købe lidt vådt og tørt og også nogle spændende ting til ilderne, så et vil være en god idé at tage kontanter med da vi ikke tager dankort.

Soelberg`s SUN ferret


UHH så skal vi da vist have den store tegnedreng frem  :lol:

Julie

SÅ er jeg også blevet tilmeldt. glæder mig til en hyggelig dag  :D

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Line

Jeg har lige sendt mail og hvis jeg kommer med kører jeg fra kbh.  :fnis:

Anne

Har nogen tilmeldt sig og ikke fået respons så vil jeg bede de sende mig en pm hurtigst muligt.

Julie

Er der et bestemt tidspunkt man skal komme for at "tjekke" ildere ind, eller kan man bare komme når man vil?

Anne

Vi sidder fast i tjek in den første times tid ca. Kommer man efter det så finder vi nok også ud af det. Er det meget sent vil det nok være bedst lige at aftale det med Flemming på den mail der er skrevet i starten.

Soelberg`s SUN ferret


Amazing Ferret


Anne

Ja. Har man kun mulighed for at komme tidligere så må det aftales med Flemming, men det starter 10.30 så det er det tidligste.